Klacht Media Markt: geen levering van het bestelde produkt

rosacari

Op 25 november jl. hebben we een combimagnetron van Whirlpool besteld, deze was niet in de actie van Black Friday, deze is ook al betaald. We hebben een ontvangstbevestiging ontvangen maar tot op heden 4 december nog niets ontvangen. Hier meerdere mails over verzonden maar er wordt niet op geantwoord, 20 minuten in de wacht gestaan, volgens de medewerker zou hij misschien wel de volgende dag bezorgd worden maar nee hoor en hij wist verder ook niets zinnigs daarover te zeggen. Wat is dit nu voor een bedrijf??? Hoe nu verder??? communicatie ho maar!! schandalig!!! wij bestellen nooit meer online bij Mediamarkt!! Kom op Media Markt laat wat van je horen via de mail!! Indien deze week niet in huis wordt de bestelling geannuleerd, wij zijn klaar met jullie!!

Het bestelde produkt bezorgen en anders het geld terugstorten op mijn rekening en hierover communiceren via de mail

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling veel later dan gepland is geleverd. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw combimagnetron op 5 december bij u is geleverd.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?