Klacht Media Markt: Geen levering wasmachine

# 162009
CE

Ik heb 21 maart een wasmachine besteld welke 24 maart zou worden geleverd. Bij uitpakken bleek beschadigd en werd meegenomen. Ik heb meteen gebeld met MM en zij regelden meteen een nieuwe. Deze zou de volgende dag komen. Kwam niet. Ik heb na Pasen MM gebeld, toen bleek dat het niet was doorgegeven. Ik moest opeens nog aangeven dat ik een nieuwe machine wilde ipv geld terug. Vervolgens zou ik deze de volgende dag ontvangen. Kwam niet. Ik gebeld met MM. Bleek weer foutje te zijn, Zou de volgende dag komen. Vervolgens kreeg ik mail dat eerst de andere wasmachine terug moest, weer gebeld, was weer fout. Maar nu kwam de machine echt. Ik vanochtend Post-nl/ @home gebeld hoe laat de machine zou komen. Ze hadden geen bestelling ontvangen dus ik weer MM gebeld. Er was van alles fout gegaan en de degene die erover gaat is er vanmiddag. Ik ben nu veel tijd en geld (vrije dagen opnemen werk) kwijt en heb veel vuile was. Ze wisten niet wanneer de machine kwam, ik heb geen vrije dagen meer.

Ik zou graag vandaag de wasmachine geleverd willen. Anders een schadevergoeding voor het steeds opnemen van vrije dagen en het gebruik van de wasserette.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat u de bestelde wasmachine nog niet heeft ontvangen. De nieuwe zending kon door een IT probleem helaas niet meer aangemaakt worden. U kunt de betreffende wasmachine opnieuw bestellen.

Ik hoor graag van u wat het nieuwe ordernummer is voor het terugbetalen van het prijsverschil.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?