Klacht Media Markt: Geen oplader te kopen voor een laptop.

Klachtnummer
# 154532
Gebruiker
eaplus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik koop enkele maanden geleden een Acer Chromebook 13, op advies van MediaMarkt !
Oplader is helaas stuk (door mijn fout).
Ik wil een nieuwe oplader kopen : hebben ze gewoon niet. "Koopt u maar deze universele lader van €35. Het kan zijn dat het tussenstukje niet past, maar dat kunt u dan gewoon online kopen". Tussenstukje past natuurlijk niet, zoeken op internet, bellen naar service desk MediaMarkt : tussenstukje niet te verkrijgen.
Te bizar voor woorden dat ik iets kan kopen bij MediaMarkt, maar als een onderdeel stuk gaat, dan kan ik bij hen alleen een nieuwe computer kopen. (Zal dit ook zo zijn voor de televisies en hun afstandsbedieningen?).
Ik kan de oplader wel online vinden (overigens 2,5 week levertijd), maar die €35 voor de "universele oplader" ben ik kwijt.

De oplossing

Een oplader voor een product wat ik bij MediaMarkt heb gekocht ...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw adapter defect is en er geen passende oplossing is gevonden voor een vervangende adapter. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw klacht bij Media Markt Amsterdam Arena voorgelegd. Zij willen u graag een oplossing aanbieden maar kunnen u helaas telefonisch niet bereiken.

    Vriendelijk verzoeken wij u aan te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent zodat Media Markt contact met u kan opnemen om u een oplossing aan te bieden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen