Klacht Media Markt: Geen oplossing, geld kwijt en geen product

Klachtnummer
# 459811
Gebruiker
Prijks69
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27 juni een gasfornuis besteld, zou 1 juli bezorgd worden, hele dag thuis gewacht. Er was een "fout" in de levering, goed opnieuw contact gezocht gasfornuis kon niet geleverd worden. Ook niet blij mee, maar goed naar het geld gevraagd toen pas begon het echte probleem gasfornuis contant betaald ze zouden het terugsstorten? Op welk rekeningnummer? Meerdere malen contact gehad ze zijn het geld "kwijt" ze weten het allemaal zelf niet meer. Met de aankoopbon meerdere malen teruggegaan, maar helaas is een "automatisch" systeem. Geld kwijt en geen gasfornuis. Lekker weer mediamarkt, de medewerkers zijn overigens ook erg arrogant "heb je geen geld om ergens anders een te kopen" UH? Al had ik dat niet, moet ik jullie 300 euro even schenken? Echt ronduit asociaal dit.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen