Klacht Media Markt: Geen oplossing en Utrecht telefonisch onbereikbaar

Kimberley

Gisteren bij media markt Rijswijk een showmodel laptop gekocht. Deze zou voor ons direct startklaar gemaakt worden, omdat wij niet uit de buurt kwamen. Wat een fijne service! Na iets meer dan een uur wachten bleek dat het toch te lang ging duren. Dus de aardige meneer (Remco) in de winkel heeft ons uitgelegd hoe wij thuis alleen nog maar fabrieksherstel hoefde uit te voeren. Geen probleem!

Eenmaal thuis aangekomen en het herstel opgestart te hebben vroeg de laptop om de installatie- of herstelcd van Windows. Tjah...die hadden we niet.

Vanochtend om 10.00 uur gelijk naar Rijswijk gebeld. Inmiddels heb ik rond 14.00 uur eindelijk contact gehad met Remco, tjah dan moet je terugkomen. "Kan ik dan ook naar Utrecht?" Die zullen denk ik moeilijk gaan doen, maar bel ze zelf maar even.
Na 40min naar die rot muziek luisteren en nog niemand van Utrecht aan de lijn te hebben gekregen, plaats ik nu hier deze klacht.

Ik wil graag dat er een oplossing komt voor mijn laptop!

Ik zou graag willen dat ik een werkende laptop heb die ik kan gebruiken en het lijkt me voor media markt van groot belang dat ze gaan werken aan de service!

60 min in totaal in de wacht bij Media Markt Rijswijk --> Daarna contact
40 min in totaal in de wacht bij Media Markt Utrecht --> Nog geen contact, hoop opgegeven.

En het algemene (gratis) nummer, kon geen oplossing bieden, ik moest bellen met het filliaal.

Media Markt
    Geachte mevrouw de Jonge,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw laptop bij thuiskomst niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals afgesproken heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Utrecht en Rijswijk.
    U had aangegeven dat u inmiddels contact heeft gehad met Media Markt Utrecht en dat u binnenkort langs gaat met de laptop bij Media Markt Utrecht.Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw de Jonge, Van Media Markt Utrecht heb ik vernomen dat uw laptop inmiddels naar behoren functioneert.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?