Klacht Media Markt: Geen oplossing voor ondeugdelijk product

sad Niet opgelost
Mel G

Koelvrieskast koelt wel, vriest soms wel/soms niet. De monteur van whirlpool is drie keer geweest voor reparatie van de koelkast.
Na deze drie keer zou de koop ontbonden worden door mediamarkt. De koelkast is een paar maanden oud.
Nu zegt mediamarkt dat de reparaties oneindig mogen duren. Tenzij er wordt aangegeven dat het niet meer te repareren is en dat wordt geweigerd.
De elektronica is inmiddels vervangen en nog functioneert de koelkast niet naar behoren.
De functieknoppen voelen zelfs (te) heet aan.
Het is heel storend als het alarmsignaal (ook midden in de nacht) afgaat en weer uitgezet moet worden.
Ijs ontdooit en producten moeten worden weggegooid.
Dingen waar we niet blij van worden.

Ontbinden van de koop

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u al geruime tijd problemen ervaart met uw koelkast. Onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van ons telefonisch contact van zojuist hebben wij contact opgenomen met de leverancier. Zodra wij van hen terugkoppeling ontvangen zullen wij u hierover informeren.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Mel G
    Na telefonisch contact nog niks gehoord...

Mel G
Nog niks vernomen van mediamarkt na telefonisch contact

Ook een klacht indienen over Media Markt?