Klacht Media Markt: Geen oplossing voor ondeugdelijk product

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 308871
Gebruiker
Mel G
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Koelvrieskast koelt wel, vriest soms wel/soms niet. De monteur van whirlpool is drie keer geweest voor reparatie van de koelkast.
Na deze drie keer zou de koop ontbonden worden door mediamarkt. De koelkast is een paar maanden oud.
Nu zegt mediamarkt dat de reparaties oneindig mogen duren. Tenzij er wordt aangegeven dat het niet meer te repareren is en dat wordt geweigerd.
De elektronica is inmiddels vervangen en nog functioneert de koelkast niet naar behoren.
De functieknoppen voelen zelfs (te) heet aan.
Het is heel storend als het alarmsignaal (ook midden in de nacht) afgaat en weer uitgezet moet worden.
Ijs ontdooit en producten moeten worden weggegooid.
Dingen waar we niet blij van worden.

De oplossing

Ontbinden van de koop

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u al geruime tijd problemen ervaart met uw koelkast. Onze excuses hiervoor.

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact van zojuist hebben wij contact opgenomen met de leverancier. Zodra wij van hen terugkoppeling ontvangen zullen wij u hierover informeren.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.






  2. Auteur
    Mel G
    Datum
    Na telefonisch contact nog niks gehoord...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mel G
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niks vernomen van mediamarkt na telefonisch contact
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen