Opgelost door Media Markt: Geen product geleverd en geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128946
Gebruiker
SanderB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

18 augustus een vaatwasser besteld, deze is de 19e geleverd met transportschade. Zou de 21e omgewisseld worden, maar de transporteur had geen nieuwe voor me, gebeld, zou geregeld worden. De 24e zelf weer gebeld, zou uitgezocht worden, product was gewoon op voorraad dus zou geleverd kunnen worden. 25e kreeg ik een mail dat er geen voorraad was, zou er de 28e weer zijn met levering die week erna. 31 augustus weer zelf gebeld, aangezien ik weer niks hoorde...er zou vaart achter gezet worden omdat er maar een beperkte voorraad was. 1 september werd me verteld dat MM (zonder overleg) de order geannuleerd had, ik zou binnen 5-7 werkdagen mijn geld terug krijgen.
14 september maar weer zelf contact opgenomen, toen werd me verteld dat er een systeemfout met de betaling had plaatsgevonden en dat ik nog 10(!!) werkdagen kan wachten. Eerder terugbetalen zeggen ze niet te kunnen regelen...

De oplossing

ik wil op ZEER korte termijn mijn geld terug! ik ben de MM echt spuugzat. Meer dan alleen excuses zou wel op z'n plaats zijn, ik heb een maand geleden wat gekocht en wacht nu nog steeds op afhandeling in de vorm van een terugbetaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Brugman,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht telefonisch te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    SanderB
    Datum
    ik ben nu bereikbaar, zat net in een meeting. Ik heb al getracht terug te bellen, maar kreeg een receptioniste aan de lijn die redelijk kortaf was...
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Brugman,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij gister gezorgd dat de uitbetaling handmatig is aangemaakt. Deze zal zo spoedig mogelijk op uw rekening bijgeschreven worden. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben vernemen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  4. Auteur
    SanderB
    Datum
    het geld is inmiddels bijgeschreven op mijn rekening. ik vind het wel jammer dat het uiteindelijk tot een klacht hier heeft moeten komen en dat de 'klantenservice' bij hoog en laag volhoudt dat handmatig/sneller terug betalen niet mogelijk is, ook hebben ze daar echt 0 gevoel voor klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SanderB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen