Klacht Media Markt: Geen product ontvangen

# 419876
Ingrid

Wij hebben 23/01 gebeld met Uw tel lijn, om te vragen over een product Alecto DVM 143 in huis was. Toen zei U collega dat dit product nog 1 in Zoetermeer was(wat bij ons in de buurt is, we wonen in Alphen aan den rijn). Toen wij daar kwamen bleek dit het show model te zijn zonder snoer.... daar hebben we niet echt veel aan. Daarna moest ik aan een verkoper vragen of dit product in een ander filiaal was en of ze dat konden bestellen. Dit was geen probleem. Dus wij ook gelijk betaald. en zouden dan later het product in Zoetermeer weer kunnen ophalen.
Gisteren 26/01( op een zondag!) werd ik gebeld dat het product niet te bestellen was en dat ik het geld kon ophalen. Geen ander alternatief b.v. Alecto DVM 200 maar dan met wat extra korting (want die vinden wij ook wel mooi).
Daar in tegen zei de medewerker dat hij niet meer kon doen. En toen heb ik gevraagd of wij het geld konden ophalen in Alphen (want daar wonen we), dit kon. 5 min later belde hij weer op dat dat niet kon, en dat ik weer naar Zoetermeer moest komen. Dit heb ik dus niet geaccepteerd, want door jullie fout moest ik dus al 50 km rijden(nou ja dat kan geburen), maar dan zou ik door nog een fout van jullie ook nogmaals 50 km(heen en terug) moeten rijden om geld op tehalen. De medewerker heeft uiteindelijk na 3x bellen geaccepteerd dat het bedrag op onze rekening zal worden gestoord.

Maar het feit is dat we nu nog steeds geen Babyfoon hebben, en dat dit wel beloof is!!

Ik zie graag Uw reactie tegemoet komen.
Ingrid Stephanus-Aydin
Bijlage wil ik toevoegen maar dit gaat niet.

klant gegevens KL-NR: 900191684

een alternatief

Ook een klacht indienen over Media Markt?