Opgelost door Media Markt: Geen reactie meer en komen niet met de beloofde oplossing.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61644
Gebruiker
jlsnskns
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Toen ik mijn laptop voor het eerst gebruikte waren er beschadigingen aan de onderkant van het scherm. Meteen een contactformulier op de site ingevuld en daar werd ik ook heel snel over gebeld. Ze zou diezelfde middag nog met een oplossing komen maar het duurde een paar dagen. Toen bleek dat er via de mail om foto's was gevraagd maar deze mail heb ik nooit ontvangen. Ook nu weer werd er snel een antwoord beloofd maar dit is nu ook alweer een aantal dagen geleden. Dit valt me erg tegen van Mediamarkt, vooral omdat er hier haast bij geboden was.. De hele situatie duurt nu al een week terwijl er een oplossing nog diezelfde dag was beloofd. Ik heb nu al een aantal keer gemaild maar geen reactie,hopelijk lukt het nu wel om snel een oplossing te krijgen!

De oplossing

Zoals beloofd een passende compensatie, hier verwacht ik nu nog meer van aangezien ik zo lang heb moeten wachten en niet tevreden ben met de service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nijskens,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw klacht nog niet eerder is opgelost, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht nogmaals inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    jlsnskns
    Datum
    Net gebeld door Mediamarkt, het bleek dat de mails die verstuurd werden niet aankwamen. Geen idee hoe dit kan maar ze zijn telefonisch met een goede oplossing gekomen. Uiteindelijk toch nog tevreden met de service, alleen wel vervelend van de mails.
  3. Auteur
    jlsnskns
    Datum
    Goed opgelost, bleek iets fout gegaan met de verzonden mails. Naar volle tevredenheid opgelost dus!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jlsnskns
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen