Klacht Media Markt: geen reactie meer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154341
Gebruiker
simons
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Als je hier een klacht schrijft en je ben op zoek naar een oplossing en het word moeilijk reageren ze gewoon niet meer.
dat werkt niet fijn.
Mw. F. Meijer van Klantenservice Media Markt Nederland

Gewenste oplossing

graag een terug koppeling, deze houden in eens op sinds 1-2-16
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Middelburg vernomen dat de koop is ontbonden en u het aankoopbedrag terug heeft ontvangen.

    Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    simons
    Datum
    Nee mijn klacht is niet naar tevredenheid is afgehandeld.
    Mediamarkt is absoluut niet klant gericht, heb bij de media markt in het verleden veel aangeschaft helaas bent u een klant verloren.
    Zal hier in de toekomst ook niks meer aanschaffen, en ook iedereen die het wil horen zal ik hierin ook het advies geven hier niks te kopen.

    mvgr Marcel
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    We vinden het vervelend dat de eerder geboden oplossing u alsnog ontevredenheid teweeg heeft gebracht.

    Gezien uw klacht is afgehandeld verzoeken wij u deze klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    simons
    Datum
    jammer , super slechte klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen