Klacht Media Markt: Geen reactie op klacht hoogte bedrag cashback Philips scheerapparaat

C. Koningen

Op 20 oktober heb ik bij MediaMarkt Rotterdam een Philips scheerapparaat gekocht. Op de prijskaart bij het apparaat stond het volgende: € 109,- (inclusief € 50,- cashback). Ik heb aan een medewerker gevraagd wat hiermee bedoeld werd. Het bleek dat dit inhield dat ik bij de kassa € 159,- moest betalen, en vervolgens via de site van Philips een aanvraag moest doen voor € 50,- retour. Thuisgekomen bleek op de site van Philips dat bij dit type scheerapparaat de cashback € 30,- was. Vervolgens heb ik via het contactformulier contact opgenomen met de klantenservice van MediaMarkt of zij hierin nog iets konden betekenen. De enige reactie die ik krijg is dat de klacht ontvangen is en dat ze moeite doen om mij binnen 48 uur antwoord te geven. Vervolgens komt na 24 uur een enquête over of de klacht naar tevredenheid is beantwoord, en verder niets. Ook op een vervolgmail komt alleen de mededeling over proberen binnen 48 uur antwoord geven. Worden de vragen via de mail überhaupt weleens beantwoord?

Het verschil tussen de daadwerkelijke cashback en de geadverteerde cashback (€ 20,-) aan mij betalen. Mocht dit niet mogelijk zijn in ieder geval een antwoord op mijn vraag.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de cashback op uw apparaat € 30,- was in plaats van € 50,-. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging van MediaMarkt in Rotterdam u de aankoop heeft gedaan.

In afwachting van uw reactie.

Geachte mevrouw Saini,

Het scheerapparaat heb ik gekocht bij de MediaMarkt Centrum (Binnenwegplein). Een van de redenen waarom ik aannam dat de cashback inderdaad € 50,- was, was het feit dat ditzelfde cashbackbedrag bij verschillende Philips-scheerapparaten vermeld was, inclusief veel goedkopere.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Rotterdam Centrum en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

C. Koningen
    Wellicht een goed idee, zoals al twee keer is aangegeven, om te bellen buiten kantoortijden om zodat ik ook thuis ben om het gesprek te voeren.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben MediaMarkt Rotterdam Centrum aangegeven dat zij u het beste na kantoortijden kunnen bereiken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

MediaMarkt Nederland

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren