Klacht Media Markt: Geen respect met klanten

Klachtnummer
# 395295
Gebruiker
Oplossen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede avond
Ik ben volledig bedroefd over je service. Ik heb een aankoop gedaan op 30/09/2019 in de Vila Arena en tot nu toe kan niemand iets zeggen. Op mijn factuur staat dat jullie me binnen 48 uur zouden bellen. Ik heb al 5 keer gebeld en het personeel zegt dat ik de volgende dag gebeld worden... tot nu toe kan het me alleen schelen ...Alle telefonisten praten hetzelfde, ik krijg de volgende dag een telefoontje .... Ik wacht nog ongeveer 7 dagen op het telefoontje en niemand belt. Ik moet elke twee dagen bellen en niemand weet hoe ik mijn probleem moet oplossen. Ik vind dit een gebrek aan respect met de klanten.

De oplossing

Ik wil graag weten waar is mijn aparaat gebleven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen