Opgelost door Media Markt: Geen retourrecht van een microgeheugenkaart die, op advies van een medewerker, aangekocht werd bij een nieuwe Saloraactioncam.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181883
Gebruiker
Gerrit
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Een spiksplinternieuwe Salora actioncam gekocht bij de Mediamarkt in Ede. Bij de aankoop werd mij geadviseerd een microgeheugenkaart erbij te kopen (€ 21,99) om met de Salora te kunnen filmen. De Salora bleek echter niet naar behoren te functioneren. Bij de klachtenbalie kreeg ik het aankoopbedrag van de Salora, na controle door de technische dienst, retour mede omdat de Salora actioncam uit het assortiment was gehaald. Op de vraag waarom deze cam uit het assortiment was gehaald kreeg ik geen duidelijk antwoord van een winkelmedewerker en een alternatief voor deze cam was er niet voorhanden.
Echter de microgeheugenkaart viel niet onder de retourregeling. Dat komt mij vreemd voor. Wat moet ik nu met de microgeheugenkaart zonder Salora actioncam? De kaart nota bene gekocht om de Salora actioncam. Ik kan er toch niets aan doen dat de Mediamarkt mij een ondeugdelijk product levert?

De oplossing

Klantvriendelijke baliedame en het geld retour van de microkaart.

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat de Salora actioncam niet naar behoren werkt. Wat u is aangegeven over het retourneren van de microgeheugenkaart klopt. Indien een product is uitgepakt en in gebruik is genomen voldoet deze niet meer aan de retour voorwaarden. Echter begrijpen wij dat u zonder actioncam niets heeft aan deze microgeheugenkaart. Met deze reden hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Ede. Deze zullen de klacht bespreken en contact met u opnemen.

    Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen terugkoppeling ontvangen van media Markt Ede. Wij hebben hen verzocht ons spoedig te voorzien van een terugkoppeling.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Inmiddels hebben wij van Media Markt Ede vernomen dat zij vandaag contact op gaan nemen. De klacht is inhoudelijk bespreken en er zal een oplossing aangeboden worden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Mediamarkt heeft gebeld maar ik was op dat moment in vergadering. Daarna de mediamark diverse keren gebeld en men verzekerde mij dat 'de persoon die er over gaat' zou bellen.
    Niets meer gehoord. jammer.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet bent terug gebeld nadat dit aan u is aangegeven. Wij hebben contact gezocht met Media Markt Ede en zij gaan vandaag opnieuw proberen contact met u op te nemen om de klacht te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Ede vernomen dat er gisteren op 6 verschillende tijdstippen is getracht contact met u op te nemen, helaas zonder succes. Ook vandaag kan Media Markt Ede.

    Kunt u ons aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent of ons voorzien van een e-mail adres zodat Media Markt Ede u per e-mail kan informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Contact gehad met Mediamarkt Ede en de klacht is naar volle tevredenheid opgelost. Dank u wel.
    Ook de complimenten voor Mediamarkt Nederland voor de adequate afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy