Klacht Media Markt: Geen service met Power Service Media Markt

Jasper

Op 22 oktober 2016 een wasmachine SAMSUNG WW70K5400 gekocht met Power Service 5 jaar witgoed zekerheidsplan bij de Media Markt.
Nu is de wasmachine stuk. Dus de algemene klantenservice gebeld, die jongen kan helemaal niks doen. Ik moest maar naar de winkel gaan om het daar op te lossen. Bel je een ander nummer krijg je weer dezelfde aan de telefoon. Komt erop neer ze kunnen niks doen moet maar met de verzekering uitzoeken. Verzekering gebeld, je moet zelf maar de reparateur regelen en ons bellen zodra je die er is.
Reparateur is er, verzekering gebeld ruim 30 minuten in de wacht... Pomp, printplaat en het lager zouden vervangen moeten worden. Hoge kosten dus. Ondertussen de reparateur al weer weg. Eindelijk de verzekering aan de telefoon. Die vergoeden maar een gedeelte. Omruil service van Samsung, niets op voorraad. Media Markt weer gebeld, die heeft dezelfde wasmachine op voorraad maar dan 98 euro duurder dan bij Samsung zelf.
De Power Service geven ze ook geen boodschap aan, deze loopt via de verzekering en hebben ze verder niks mee te maken. Dat de wasmachine 98 euro duurder is bij hun moet ik maar bij de verzekering neerleggen of zij dat verschil willen betalen.
Wat een top service Media Markt! Echt super die Power Service witgoed zekerheidsplan. Zoveel zekerheid voor 5 jaar waar je niks aan hebt en alles zelf moet regelen.
Jullie hebben mij geen deugdelijk product verkocht. Je mag toch verwachten dat een wasmachine van toen 549 euro in ieder geval langer mee gaat dan 2 jaar en 9 maanden. Dat jullie nu naar de verzekering wijzen is echt belachelijk, ook dat hebben jullie mij verkocht en ook dat is een service die niet naar behoren werkt.

Ik wil een passende nette oplossing.

Ook een klacht indienen over Media Markt?