Klacht Media Markt: Geen service verlenen

Klachtnummer
# 475824
Gebruiker
metintop Mtn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgeleverde wasdroger heeft meer afwijkingen dan dat ze hebben gemeld op de website. Ik heb op 17 juli 2020 een wasdroger gekocht bij de Mediamarkt. Na de vakantie hebben ze hem op 14-08-2020 geleverd. Alleen nadat de bezorgers wegwaren wilde ik hem verplaatsen, zag ik dat de bedieningspaneel aan de onderkant open zat. Daarom heb ik de klanten service gebeld en werd ik metjes veholpen door de klanten service en een email gekregen ter bevestiging. In de email stond dat ze binnen 5 dagen contact opnemen om het peoduct te komen bekijken. Ik zag niemand langs komen of telefonisch contact opnam. Weer gebeld en weer het zelf te verhaal. Ik inmiddels 5x gebeld zonder resultaat. Op 26-08-2020 weer gebeld om het aan te geven dat ik de product terug wilde sturen werd ik weer netjes geholpen door de klanten service en weer een bevestiging email gekregen. Alleen dit keer in de email stond er in dat ik een reparatie verzoek kan doen ipv retourneren. Ik dacht oke ik ga het proberen. Nadat ik heb gemeld kreeg ik een email dat een reparateur binnen 2 werkdagen contact gaat opnemen. Het is vandaag 02-09-2020 en ik heb nogsteeds geen telefoontje gehad.
Gisteren weer gebeld op 01-09-2020 kreeg ik weer het zelfde verhaal.

Ik zie dat ik van kant naar de muur toe gestuurd wordt.

Ik hoop dat ze mijn klacht lezen.

De oplossing

Retourneren of ruilen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen