Klacht Media Markt: Geen telefonisch aantwoord willen geven rij maat 1,5 uur

Ros

Ik koop een nedgear orbi in Alphen aan de Rijn kost 249 ik heb er nog 1 nodig koop ik er 1 in Amsterdam kost hij 229. Bel ik mediamarkt Alphen aan den Rijn op wat ik ze hier aan kunnen doen daar kunnen ze telephonisch geen uitspraak overdoen rijd u maar 45 minuten heen en 45 minuten terug. Kunnen wij alleen antwoord op geven in de winkel misschien geven we geen geld terug misschien wel. Wat is dat nou voor onzin dat kan toch ook gewoon per telefoon besproken worden.
Ik koop ze regelmatig bij de mediamarkt en kijk me oude bonnen terug uit Amsterdam en daar zijn ze altijd 229.
Dus 10% duurder in Alphen belachelijk en dan geen enkele uitspraak willen doen per telefoon ga maar 1,5 uur rijden om misschien een nee te krijgen.
Ros

Gewoon door per telefoon zegen o sorry meneer u kunt het verschil gewoon komen ophalen bij oms

Ook een klacht indienen over Media Markt?