Klacht Media Markt: Geen vertrouw

Klachtnummer
# 348004
Gebruiker
Tayabe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Ik neem met jullie contact via fb en zeggen dat het huisnummer niet doorkomt (wat héél raar is omdat de huisnummer (15) er gwn bij staat) dan neem ik via mediamarkt chat contact krijg ik weer een andere reden en word ik doorverwezen naar postnl. Postnl zegt dan dat er geen reden is wrm het teruggestuurd is en verwijzen ze me terug naar mediamarkt. Ik ben nu al bijna anderhalf aan het wachten en een week aan het stressen, typen, mails sturen, bellen en fysiek naar de winkel gaan. Ik hoop dat u begrijpt dat dit zeker vermoeiend, stressvol en vervelend is. Laat ik het maar niet over mijn vertrouwen hebben en klantenservice van mediamarkt, want anders zit ik hier nog tot in de ochtend te typen. Ik probeer dit nog netjes te houden, maar de maat begint echt vol te worden. Je verwacht dat mediamarkt - groot Internationale bedrijf - haar klanten probeert te binden door met goede oplossingen te komen en niet steeds met bullshit dingen aankomen. Ik wil mijn product en als ik dat niet kan krijgen geef dan maar één andere product (tv) met vergelijkbare specificaties. Als dit zo door blijft gaan zal ik juridische maatregelingen gaan treffen.

Gewenste oplossing

Zo snel oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen