Opgelost door Media Markt: geen voucher en dus dock ontvangen bij levering van Samsung Tab2

Paul

Van Media Markt Online Nederland met factuurnr. 1000528901 d.d. 09-01-2013 een Galaxy Tab2 10.1 ontvangen, waarbij na ca. 2 weken een voucher verzonden zou worden voor de levering van een dock. Deze is vermeld op de factuur. De voucher nooit ontvangen.
Dit heb ik op 19-02-2013 per mail gemeld bij Media Markt. Op 04-03 en op 23-03-2013 per mail gevraagd om een reactie. Op 19-04-2013 werd voor het eerst door Media Markt gereageerd met de mededeling, dat ze helaas hieraan niets meer konden doen.
Op 20-04-2013 geantwoord dat de voucher/dock onderdeel was van de aanbieding en derhalve een passende oplossing van hen verwacht. Op 03-05 en 25-05-2013 weer gereclameerd en op 08-07 is door Media Markt gemeld: aktie afgelopen en excuses voor het ongemak. Ik heb geantwoord, dat zij zich er heel gemakkelijk van af maken.

Ik ben van mening, dat Media Markt verplicht is om de dock alsnog te leveren, omdat deze deel uitmaakte van de aanbieding, waarbij geen beperkingen werden aangegeven en verder de dock vermeld is op de factuur.

Media Markt
    Beste meneer Koot,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega bij Media Markt Online. Ik heb zojuist vernomen dat er inmiddels telefonisch contact met u is opgenomen met de melding dat de dockingstation aan u wordt geleverd.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit natuurlijk graag. U mag deze e-mailen naar klantenservice@mediamarkt.nl.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Paul
    Bedankt voor uw snelle reactie en oplossing van mijn klacht. Jammer dat dit in een eerder stadium niet door uw klantenservice is opgelost.
    Media Markt
    Beste meneer Koot, Bedankt voor uw reactie.Natuurlijk hadden wij ook liever dat uw klacht direct was verholpen. Wij nemen deze klacht mee om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.Gelukkig is uw klacht uiteindelijk naar behoren afgehandeld.Naar aanleiding van bovenstaande stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Paul
    klacht is thans naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Media Markt?