Opgelost door Media Markt: Geen wasmachine ontvangen, geen geld terug, slechte communicatie en onbeschofte helpdesk

reneb

Heb 30 november een wasmachine besteld. Tot op heden nog niets ontvangen.
Heb 1 keer helpdesk gebeld, ze zouden mij terugbellen en terug mailen. Niet gebeurd.
2 de keer gebeld. Reden wasmachine was kwijtgeraakt. Ja, ze zeiden dat deze bij de vervoerder stond. Deze gebeld, met als antwoord, wij hebben niets ontvangen van Media Markt. 3 keer gebeld, was het nu echt zat, en vroeg dat ze het probleem gingen oplossen.
Mijn geld kon ik niet terug krijgen omdat de wasmachine onvindbaar is. Dat is toch het probleem van Media Markt. Vroeg de telefoniste wat ze nu gingen doen en vroeg of dit normaal was. De telefoon werd opgegooid. Ja, dit is irritatie ten top, zo onbeschoft. Heb nog een keer gebeld, kreeg iemand anders aan de lijn, en ze hebben nu een ticketnummer aangemaakt. Nu 10 december ben ik het helemaal zat. Ik wil mijn geld terug.

Ik wil mijn geld per direct terug.

Media Markt
    Beste meneer Brand,Bedankt voor het melden van uw klacht. Voorop gesteld excuses voor het ongemak.Ik heb zojuist uw voicemail ingesproken waarin ik aangeef dat ik uw klacht bij mijn collega's bij Media Markt Online voorleg. Zij nemen spoedig contact met u op om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Beste Media Markt,
    Nogmaals voorleggen aan Media Markt Online?
    Dit is heden al vaak gebeurd zonder spoedig resultaat. Mij maakt het niet uit wie mij helpt. Mijn vraag is eenvoudig, ik wil per direct mijn geld teruggestort krijgen.
    Graag hoor ik spoedig antwoord terug.Mvr. gr.
    Rene bMet vriendelijke groeten,Rene b
    reneb
    Na telefonisch contact is mijn klacht opgelost.

reneb

Ook een klacht indienen over Media Markt?