Klacht Media Markt: Gekochte laptop defect

Klachtnummer
# 188228
Gebruiker
John Buhrs
Datum
6 reacties

Details

De klacht

1-10 Medion Laptop gekocht (setprijs€848) met Office, McAfee en Mediamarkt Support. Thuis computer aangesloten, maar kregen wifi- verbinding. 2 Experts geraadpleegd en gaven aan dat er een probleem zat in de netwerk wifi kaart. 2-10 terug naar Media Markt. Daar werd door het uit- en inschakelen van de drivers het probleem opgelost. Thuis opnieuw computer gestart en toen bleek het probleem toch niet opgelost te zijn. Weer terug naar de Mediamarkt. Vertrouwen in deze computer was weg. Gevraagd om geld terug te krijgen. We konden niet de setprijs terugkrijgen ( €848) maar alleen de prijs van de computer (€699). De kosten van McAfee en Office los kopen was €169. We kregen ipv €699 €679,06 terug. De baliemedewerker gaf zelf aan dat er vaker problemen waren met Medion en dat niet Mediamarkt maar Medion de schuld was van de verkoop van een niet-werkende computer. Reis-, wacht-, en klachtafhandelingtijd : 3,5 uur!!Schandalige afhandeling. Gevoel afgezet te zijn!!

De oplossing

De gehele setprijs retour en een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Om uw klacht in behandeling te nemen willen wij u vragen ons aan te geven bij welke Media Markt vestiging u bent geweest voor het aanschaffen van de laptop. Zodra wij uw reactie ontvangen kunnen wij uw klacht voorleggen bij de desbetreffende vestiging.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Graag willen wij u dan ook verzoeken onze eerdere vraag te beantwoorden zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Indien u niet reageert beschouwen wij uw klacht als afgehandeld.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    John Buhrs
    Datum
    Geachte mevrouw Meijer,

    De vestiging waar wij zijn geweest is de vestiging in Hoorn.

    Met vriendelijke groet,

    John Buhrs
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Hoorn met het verzoek uw klacht zo spoedig mogelijk op te pakken. Zodra wij een reactie ontvangen informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben tot op heden helaas geen reactie vanuit Media Markt Hoorn ontvangen. Wij hebben hen nogmaals verzocht ons zo spoedig mogelijk te voorzien van een reactie. Zodra wij een reactie ontvangen informeren wij u hierover.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Hoorn vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Media Markt Hoorn heeft aangegeven dat jullie de klacht inhoudelijk hebben besproken en dat er een passende oplossing is aangeboden.

    Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen