Klacht Media Markt: Geld cashbackactie niet op tijd ontvangen

Klachtnummer
# 336745
Gebruiker
ontevreden
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 24 oktober een samsung galaxy s9 gekocht in de cashback actie. Alle gegevens zijn 25 oktober verzonden en hier heb ik een bevestiging van gehad. Op 21 november heb ik een mail verzonden of alles akkoord was waarop ik een mail terug ontving dat ik geduld moest hebben. de 6 weken waren nog niet om. Inmiddels zijn deze wel om. Echter heb ik nog geen betaling op mijn rekening staan.

Gewenste oplossing

Het bedrag alsnog z.s.m. aan mij overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u vraag in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    Wij zien inderdaad in onze systemen dat de cashback is goedgekeurd maar u nog niet uitbetaald bent.
    Wij hebben navraag gedaan waarom u nog niet bent uitbetaald.
    Wij zullen u spoedig voorzien van een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Inmiddels kunnen wij zien dat het cashback bedrag op 10-12 j.l. aan u overgemaakt is. Dit kunt u binnen enkele dagen op uw rekening verwachten.

    Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen