Opgelost door Media Markt: Geld nog steeds niet terugontvangen

Llauke

in november heb ik een ipad mini besteld bij de mediamarkt deze zou ik ophalen bij de vestiging in hengelo ov maar door ziekte was ik niet in staat hem deze op te halen. in de mail stond dat naar 10 dagen de bestelling word geanuleerd. Gezien ik voor die tijd hem niet kon ophalen heeft mij vriendin er 1 opgehaald bij media markt in Arnhem. Maar wat blijkt de bestellig was dus niet geanuleerd terwijl ze dit wel aangaven in de mail. ik heb via de website de bestelling zelf maar geanuleerd dit is gebeurd op 23 november waar ik ook een bevestig heb gekregen. op de website geven ze aan binnen 30 dagen het geld terug te storten maar dit is dus tot op heden niet gebeurd en elke als ik hier weer heen mail krijg ik te horen van bedankt voor het contact op nemen met mediamarkt.

Geld terug waar ik al ruim anderhalve maand recht op heb.

Media Markt
    Geachte heer ten Have, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en de klacht met u doorgesproken. Zoals afgesproken neem ik contact op met mijn collega's van Media Markt Online. Zij zullen morgen contact met u opnemen om uw klacht naar behoren op te lossen. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Llauke
    Zo als verwacht weer een mooi praatje maar weer geen actie niemand heeft mij vandaag gebeld.
    Llauke
    Naar meedere mails te hebben gestuurd hebben ze dan toch 1 keer proberen te bellen zonder een voice mail achter te laten. Daarna laten ze via de ticked service weten dat ze dan toch maar handmatig het geld terug zullen storten dit word elke dinsdag gedaan dus volgende week dinsdag heb ik als goed is mijn geld terug naar twee maanden wachten. En een kleine excusses die ik al te vaak heb gehoord en niet meer geloof.... Op hoop van zegen dat ze het dan eindelijk voor elkaar krijgen.
    Media Markt
    Geachte heer ten Have, Bedankt voor uw reactie.Voorop gesteld excuses voor het niet nakomen van de afspraak voor terug bellen. Mijn collega's hebben inmiddels contact met u gehad en de afhandeling met u doorgenomen.Ik zie graag uw reactie tegemoet zodra u het bedrag heeft ontvangen.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Llauke
    zo als eerder aangegeven ga ik niet akkoord met wat u mij heeft verteld in de ticked service jullie hebben twee maanden de tijd gehad om het terug te storten en dat is niet gebeurd.
    Media Markt
    Geachte heer ten Have, Bedankt voor uw reactie.Ik heb van mijn collega's vernomen dat zij u via de ticket in Media Markt Online hebben geïnformeerd dat de terugbetaling volgende week wordt uitgevoerd. Nogmaals welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Llauke
    Uit eindelijk heb ik dan naar twee maanden mijn geld terug gekregen. Het is en blijft niet normaal dat dit niet via de normale manier is gelukt maar wel via deze manier. Ik hoop dat MediaMarkt hier van leert voor andere die het zelfde probleem onder vinden dat ze dit gewoon op de afgesproken regel wat hun hanteren op de website.