Klacht Media Markt: Geld retour na annulering

Klachtnummer
# 119261
Gebruiker
Wasmachine
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Anderhalve week geleden heb ik een wasmachine geanulleerd nadat hij niet leverbaar bleek te zijn. Omdat ik hier zelf achter moest komen en ik van het kastje naar de muur werd gestuurd heb ik hier een klacht achtergelaten. De klacht is afgehandeld dmv de annulering en een mediamarkt medewerker heeft dit ook bevestigd op deze site bij mijn vorige klacht. Het geld zou binnen maximaal 7 werkdagen binnen zijn. Maar ipv dat ik nu eindelijk eens mijn geld retour krijg, krijg ik net een mail van post.nl dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. HOE DAN???? Overigens ben ik op vakantie en daarom moest de wasmachine voor mijn vakantie de volgende dag geleverd zijn! Ik wil per omgaande mijn geld terug!

De oplossing

Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Gerner,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Gezien het feit dat u aangeeft op vakantie te zijn, willen wij graag weten of u alsnog telefonisch bereikbaar bent om de klacht te bespreken. Indien niet zo kunnen we u per mail informeren betreffende uw klacht.

    Graag vernemen we van u of u telefonisch bereikbaar bent, en zo ja, wanneer dit u het beste uitkomt.

    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Wasmachine
    Datum
    Ik heb vrijdag gebeld met mediamarkt en die jongen aan de telefoon zei dat ik moest wachten tot ik hem aangeboden kreeg en dan zeggen dat ik hem niet wil, dan gaat hij terug en gaat de annulering in behandeling (belachelijk! Dat ze die opdracht niet tegen kunnen houden, dit kost meer geld en energie en is maar 1 telefoontje) maar ik ben dus telefonisch en per mail bereikbaar.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Gerner,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen