Klacht Media Markt: Geleverd artikel komt niet overeen met beschrijving op site en artikelnummer

Klachtnummer
# 41130
Gebruiker
brick2662
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Canon lens EF 100 mm F2/8 macro usm, zou een beeldstabilisator hebben en er zou een lenskap bijzitten. Lenskap ontbreekt. Lens heeft geen beeldstabilisatie.

Artikelnummer op factuur komt wel overeen. Geleverd produkt niet.

De oplossing

Ik wil de lens krijgen die beschreven staat in de beschrijving

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Aernoudts,Bedankt voor het melden van uw klacht.Om uw klacht bij de juiste persoon voor te leggen wil ik graag weten bij welke vestiging u de Canon lens heeft aangeschaft.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    brick2662
    Datum
    Dank u wel voor de snelle reactie. Ik kocht ze via de webshop via internet.
    Mvg
    E. Aernoudts
  3. Auteur
    brick2662
    Datum
    Ondertussen is de beschrijving op mediamarkt aangepast zonder iets met mijn klacht te doen. Ik heb wel een copie van de bechrijving die op de site stond. Jammer dat ze eronderuit proberen te komen op deze manier.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Aernoudts, Bedankt voor uw reactie.Ik wil graag de klacht telefonisch met u doornemen om te zoeken naar een passende oplossing. Ik verzoek u daarom vriendelijk om uw telefoonnummer en factuurnummer van uw aankoop te vermelden in uw privé opmerking bij deze klacht.Zodra u deze heeft aangevuld neem ik telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen