Opgelost door Media Markt: Gelogen prijs?

Sidney John

Heb vandaag naar Mediamarkt Rotterdam centrum gebeld om te vragen naar de prijs van het product Innvo Labs Pleo. Aan de telefoon is mij gezegd dat deze 199euro kost en op voorraad is. Ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen km te horen dat de prijs volgens het digitale prijskaartje is verhoogd naar 253euro. Zij konden mij niet verder helpen dan het alleen voor die prijs aan te bieden. Vindt het jammer dat ik helemaal voor niks die kant op gegaan ben en hoop hiermee tot een goede oplossing te kunnen komen.

Groet,

Sidney

Hoop het toch volgens de prijs van 199euro te kunnen krijgen, aangezien zelfs de medewerker dacht dat het 199euro kostte en versteld stond dat het ineens naar 253euro omhoog is gegaan.

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Rotterdam Centrum.Uw klacht wordt door Media Markt Rotterdam Centrum in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Rotterdam Centrum.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw, Van mijn collega bij Media Markt Rotterdam heb ik vernomen dat zij u telefonisch hebben benadert, maar u helaas niet konden bereiken en uw voicemail hebben ingesproken waar zij u een oplossing bieden op uw klacht.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Sidney John
    Heb de oplossing kunnen krijgen die ik wou.
    Ben tevreden hiermee.Groet,Sidney

Sidney John

Ook een klacht indienen over Media Markt?