Opgelost door Media Markt: Gelogen prijs?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53157
Gebruiker
Sidney John
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb vandaag naar Mediamarkt Rotterdam centrum gebeld om te vragen naar de prijs van het product Innvo Labs Pleo. Aan de telefoon is mij gezegd dat deze 199euro kost en op voorraad is. Ik ben helemaal uit Amsterdam gekomen km te horen dat de prijs volgens het digitale prijskaartje is verhoogd naar 253euro. Zij konden mij niet verder helpen dan het alleen voor die prijs aan te bieden. Vindt het jammer dat ik helemaal voor niks die kant op gegaan ben en hoop hiermee tot een goede oplossing te kunnen komen.

Groet,

Sidney

De oplossing

Hoop het toch volgens de prijs van 199euro te kunnen krijgen, aangezien zelfs de medewerker dacht dat het 199euro kostte en versteld stond dat het ineens naar 253euro omhoog is gegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Rotterdam Centrum.Uw klacht wordt door Media Markt Rotterdam Centrum in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Rotterdam Centrum.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw, Van mijn collega bij Media Markt Rotterdam heb ik vernomen dat zij u telefonisch hebben benadert, maar u helaas niet konden bereiken en uw voicemail hebben ingesproken waar zij u een oplossing bieden op uw klacht.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Sidney John
    Datum
    Heb de oplossing kunnen krijgen die ik wou.
    Ben tevreden hiermee.Groet,Sidney

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sidney John
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen