Opgelost door Media Markt: Gerantie voorwaarden

Ik heb 28-08-2014
Iets terug gebracht naar de media markt omdat dit kapot was
Vervolgens bel ik mandag 8-9-2014 op hoe het er nu mee zit
Ze zijden dat ze nog 6 dagen hadden om het officieel te herstellen
En anders kreeg ik mijn geld terug dus ik bel 16 sept weer op
Toen zijden ze dat ze op eens nog 2 dagen hadden vandaag 19 sept hebben ze
Op eens nog 1 dag ik zeg oke dan kan ik dus als het er morgen 20sept niet is me geld
Terug krijgen want dit zijn de wettelijke dagen die dan om zijn
Op eens werkt dit niet zo ik word van de hak op de tak gestuurd
En meld darom ook hier mijn klacht en schrijf een klachtenboek na media markt

Ik wil gewoon mijn geld terug
Want ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden word
En dit is al de 2e keer bij de media markt officieel heb ik gewoon recht op mijn geld terug
Maar dit willen ze niet toegeven ze zijden dat onderdelen binnen zijn
En bij mij staat wachten op onderdelen dit gaf ik ook aan zijden ze ja net als bij ons
Toen zij ik en net 5 min geleden zegt u nog bij jullie staat onderdelen binnen
Toen zijden ze meneer ik legt de woorden in mijn mond ik ga nu ook dot gesprek stoppen dus met andere worden had ik gelijk en wist ze niks meer te zegen

Media Markt
    Geachte heer Becker,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat er niet naar behoren is gecommuniceerd omtrent uw reparatie. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik contact opgenomen met Media Markt Heerlen en de klacht met hen doorgenomen.
    Er wordt spoedig contact met u opgenomen om de klacht verder af te handelen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Heerlen uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte heer Becker, Inmiddels heb ik van mijn collega's vernomen dat er een oplossing is gevonden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de oplossing van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Raymond1990@hotmail.nl
    Ik ben het er niet mee eens had liever me geld terug gezien zo als dit afgesproken was maar goed dit ging niet zo konden mij alleen een splinternieuwe reserveer aanbieden deze heb ik dan maar aangenomen omdat ze meer niet voor me konden doen jammer dat je eerst een klach moet indienen voor er actie ondernomen word
    Media Markt
    Geachte heer Becker, Bedankt voor uw reactie.Desondanks de afhandeling net iets anders is verlopen wensen wij u veel plezier met de nieuwe receiver.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Raymond1990@hotmail.nl
    Oke bij deze sluit ik mijn klacht af idd iets anders als afgesproken en gehoopt maar het is wel opgelost

Raymond1990@hotmail.nl

Ook een klacht indienen over Media Markt?