Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Gerantie voorwaarden
Details
De klacht
Ik heb 28-08-2014Iets terug gebracht naar de media markt omdat dit kapot was
Vervolgens bel ik mandag 8-9-2014 op hoe het er nu mee zit
Ze zijden dat ze nog 6 dagen hadden om het officieel te herstellen
En anders kreeg ik mijn geld terug dus ik bel 16 sept weer op
Toen zijden ze dat ze op eens nog 2 dagen hadden vandaag 19 sept hebben ze
Op eens nog 1 dag ik zeg oke dan kan ik dus als het er morgen 20sept niet is me geld
Terug krijgen want dit zijn de wettelijke dagen die dan om zijn
Op eens werkt dit niet zo ik word van de hak op de tak gestuurd
En meld darom ook hier mijn klacht en schrijf een klachtenboek na media markt
De oplossing
Ik wil gewoon mijn geld terugWant ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden word
En dit is al de 2e keer bij de media markt officieel heb ik gewoon recht op mijn geld terug
Maar dit willen ze niet toegeven ze zijden dat onderdelen binnen zijn
En bij mij staat wachten op onderdelen dit gaf ik ook aan zijden ze ja net als bij ons
Toen zij ik en net 5 min geleden zegt u nog bij jullie staat onderdelen binnen
Toen zijden ze meneer ik legt de woorden in mijn mond ik ga nu ook dot gesprek stoppen dus met andere worden had ik gelijk en wist ze niks meer te zegen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.