Opgelost door Media Markt: Gevallen camera al ter reparatie vanaf 25-08-2013.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40961
Gebruiker
Black
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 25-08-2013 heb ik mijn Samsung Galaxy camera ter reparatie aangeboden aan de Media Markt. Reparatienummer 193092. Aan de balie van klantenservice de prijsopgave geaccoordeerd. Op 9-10-2013 kon ik de camera weer ophalen. € 163.35 betaald voor de reparatie. Bij thuiskomst bleek camera niet gerepareerd. Op 09-10-2013, reparatienummer 194605, gelijk de camera opnieuw aangeboden ter reparatie. Sindsdien wordt ik niet meer gebeld. Als ik zelf bel hoor ik: " de camera ligt bij de reparateur" of " er is een statusupdate gevraagd". Echter wordt ik nooit gebeld over de statusupdate. Afgelopen donderdag 14-11-2013 heb ik een medewerker gesproken. Haar leidinggevende zou op vrijdag 15-11-2013 werken en kijken wat er aan de hand is met de camera. Ik heb de leidinggevende tot en met maandag 18-11-2013 de tijd gegeven om te reageren. Ik heb niets meer gehoord natuurlijk. Ik ben mijn camera nu ruim 12 weken kwijt voor een reparatie. Graag wil ik een oplossing binnen niet afzienbare tijd

De oplossing

Een goed werkende camera retour. Mijn gerepareerde camera of een andere

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Blacquiere,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken om de klacht met u door te nemen.Ook via deze weg bied ik u de welgemeende excuses aan voor het verloop van de reparatie.Zoals aangegeven heb ik deze situatie voorgelegd bij de betrokkenen in deze kwestie en verwacht ik dat u spoedig opheldering krijgt over deze situatie.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Black
    Datum
    Hartelijk dank voor de excuses. Ik wacht de reactie van Media Markt Rijswijk af. M.v.g. Annemieke
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Blacquiere, Ik heb u zojuist telefonisch gesproken om de afhandeling van uw klacht door te nemen.Gezien de reparatie niet naar behoren is uitgevoerd heeft Media Markt Rijswijk besloten om u een nieuwe camera aan te bieden als oplossing voor uw klacht.Ik zie uw reactie over de afhandeling graag tegemoet.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  4. Auteur
    Black
    Datum
    De klacht is naar alle tevredenheid afgehandeld. Alle schades en kosten zijn vergoed. Ik heb een andere camera gekregen. Een nieuwere versie. Zeer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Black
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen