Klacht Media Markt: Gewoon genegeerd. Slechte afhandeling van customer service.

Don Carter

Ik heb op 31 Mei jl een all in one computer aangeschaft als cadeautje voor iemand. Wegen afwezigheid en de jarige liever een laptop uiteindelijk wilde, gingen we het proberen retour te zenden. Na vele malen Media Markt te hebben geprobeerd te contacteren zonder gehoor of reactie, kreeg ik een simpele mailtje waarin werd gezegd dat ik 1 dag over de retour periode ben en daarom geen recht meer heb om het retour te zenden. Schandalig, er wordt niet eens naar een oplossing gekeken om mij als klant te vriend te houden. Op zn mijn kunnen ze aanbieden dat ik het product, wat nieuw is, nooit gebruikt is en nog dicht in de doos is, om te ruilen tegen een ander product.

Retour zenden met geld terug of retour en voucher om ander product uit te zoeken.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de computer ondanks dat deze niet in gebruik is genomen niet retour kunt sturen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij zijn blij te vernemen dat de klantenservice contact met u op heeft genomen om het product alsnog retour te nemen. Wij willen u hierbij adviseren om lid te worden van de MediaMarkt Club. Alle clubleden hebben 28 dagen de tijd om producten te retourneren in plaats van 14 dagen. En onze MediaMarkt Club heeft nog veel meer voordelen! Meer over onze club leest u hier:

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?