Klacht Media Markt: glasplaat magnetron

Klachtnummer
# 124264
Gebruiker
Debra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind juni heb ik bij de mediamarkt een nieuwe sharp combimagnetron gekocht. Vandaag bij het gebruiken van de oven functie hoor ik een barst. De glasplaat is gebroken en het eten kan ik weggooien. Hoe kan dit gebeuren. De glasplaat is nog geen 2 maanden oud.

De oplossing

Een vervangende glasplaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de glasplaat is gebroken van de combimagnetron. Excuses voor het ongemak.

    Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij het typenummer en het serienummer van de combimagnetron nodig. Zojuist heb ik u gebeld om deze bij u na te vragen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken.

    Vriendelijke verzoek ik u, door middel van een bericht in deze klacht of terug te bellen, het typenummer en serienummer door te geven.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen