Opgelost door Media Markt: Gloednieuwe beschadigde telefoon word niet vervangen.

Lydiascholten-roelink

Vrijdag hebben we een galaxy s4 bij mediamarkt Emmen gekocht, omdat mn man moest werken is de telefoon ongeopend weggelegd. Zaterdag ben ik aan het werk en omdat we n kleintje hebben is hij zaterdagavond pas geopend, nadat we de telefoon hebben ingesteld wilde mn man de gekochte folie plakken en ontdekten we AAN DE BINNENKANT van de zilveren lijst beschadigingen, er zaten pitjes in de rand die opvielen tijdens het plakken van de folie. Omdat we allebei ziek zijn geworden en niet persoonlijk langs konden komen in de winkel hebben we maandagavond telefonisch contact opgenomen om de klacht te melden, zij zei dat we op tijd waren met de klacht en dat we moesten langskomen. Eenmaal daar word er aangegeven dat ze niks voor ons kunnen doen omdat het valschade kan zijn en omdat we nu pas langskomen, dit kan absoluut niet het geval zijn omdat ze lijst simpelweg aan de randen niet beschadigd is. vervolgens trekt de dame achter de balie ook nog zonder pardon de folie er af. Slechte service!

Een nieuwe onbeschadigde telefoon. Reële afhandeling dit soort zaken in de toekomst, je kan niet verwachten dat mensen per direct hun nieuwe aanwinst open maken en inspecteren op productiefouten

Media Markt
    Geachte mevrouw Scholten-Roelink,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij de service verantwoordelijke binnen Media Markt Akerpoort.Media Markt Akerpoort is bekend met uw klacht en neemt morgen contact met u op om deze verder door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Akerpoort uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Lydiascholten-roelink
    Bedankt voor de reactie op mijn klacht. Tot op heden is er nog geen contact opgenomen door de desbetreffende persoon voor het afhandelen van de klacht. Het is inmiddels al 17:00 geweest en vind dit niet erg netjes. Ik hoop dat jullie de afspraak nog nakomen en vandaag nog contact opnemen en de klacht juist afhandelen want dit is natuurlijk niet netjes.Mvg Lydia
    Media Markt
    Geachte mevrouw Scholten-Roelink, Bedankt voor uw reactie.Van mijn collega bij Media Markt Akerpoort heb ik inmiddels vernomen dat zij telefonisch contact met u hebben gehad. Daarbij nemen zij de aankomende dagen nogmaals contact met u op over de ontwikkelingen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Lydiascholten-roelink
    We hebben de s4 opgehaald, er zijn onnodig dingen inwendig vervangen maar waarvoor hij opgestuurd is, is niet eens naar gekeken, dus de klacht is niet opgelost en niet behandeld! Nu word verteld dat hij waarschijnlijk opnieuw moet worden opgestuurd, ik wil dat deze klacht nu eindelijk eens serieus genomen word en dat er van jullie kant nu eens een juiste oplossing komt en de telefoon gewoon omgeruild word! De telefoon is 2 weken weg geweest en er is nog niks aan onze klacht gedaan!
    Media Markt
    Geachte mevrouw Scholten-Roelink, Bedankt voor uw reactie. Erg vervelend te vernemen dat de klacht van de telefoon niet is verholpen. Welgemeende excuses hiervoor.Uw reactie heb ik direct voorgelegd bij mijn collega bij Media Markt Akerpoort. Zij nemen spoedig contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Lydiascholten-roelink
    Klacht is netjes afgehandeld door mediamarkt Emmen, bedankt voor de goede service.

Lydiascholten-roelink

Ook een klacht indienen over Media Markt?