Klacht Media Markt: Gloednieuwe Toshiba laptop 3 x ter reparatie geweest, nu 4e keer defect.

Antoine

Op 17 oktober heeft inze zoon een nieuwe Toshiba laptop gekocht bij Media Markt Almere. Binnen 2 wkn deed zich al een defect voor: ineens traag en scherm viel uit. Terug naar Media Markt, daar achter gelaten voor reparatie en getest. Na een week terug. Een paar dgn later wederom zelfde orobleem alleen kon laptop ook niet meer opgestart worden. Naar Media Markt en werd opgestuurd naar reparatiecentrum. Defect: interne voedingskabel. Maar wederom een kleine week later: scherm viel op zwart en enorm traag, konden er niks meer mee doen. Nu Toshiba gebeld op 10 december en vlgnde dag door koerier werd laptop thuis opgehaald en rechtstreeks naar reparatiecentrum gebracht. Na twee weken kwam met koerier laptop retour. Defect: moederbord en is compleet vervangen. Maar nu zijn wij net twee weken verder en....weer niet kunnen opstarten, scherm blijft zwart. Wat een ellende. Een nieuwe laptop 3 x gerepareerd, onderdelen vervangen. Ons geduld is op en wij eisen ons geld terug .

Eerste defect helaas pas gemeld na twee weken aankoopdatum. Door Media Markt en Toshiba zijn de reparaties uitgevoerd. Maar de laptop is echt defect, zelfs na de derde reparatie. Laptop doet niks meer. Voor ons geen vierde reparatie meer. Wij willen ons geld terug en een nieuwe laptop kopen. Onze zoon heeft geen vertrouwen meer in dit apparaat en merk. Wij hebben geduld genoeg gehad, onze zoon heeft door deze problemen tijdens college (laptop gekocht voor school) tentamens moeten missen omdat laptop uitviel.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw laptop herhaaldelijk defect is gegaan. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Almere heeft de klacht met u doorgenomen en aangegeven wat zij voor u kunnen betekenen om uw klacht op te kunnen lossen.

Er is met u afgesproken dat de laptop wordt aangeboden voor onderzoek bij het geautoriseerde service center. Aan der hand van de uitkomsten van dit onderzoek wordt er gezocht naar een passende oplossing.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

Antoine
    Wij bieden onze laptop vandaag voor de laatste maal ter reparatie aan conform afspraak met de heer v Pakvis.
    Geachte mevrouw,

Wij hebben van Media Markt Almere vernomen dat het geautoriseerde service center geen technische gebreken heeft geconstateerd.
    Uw laptop werkt volgens het service center naar behoren en voldoet aan de specificaties.

Media Markt Almere heeft u hierover tevens een e-mail verstuurd.

Uw laptop is inmiddels retour bij Media Markt Almere en kan worden opgehaald.

Indien u onverhoopt nog steeds problemen ondervindt aan de laptop verzoeken wij u vriendelijk te registreren wanneer dit precies gebeurt. Welke programma's gebruikt u op dat moment, hoe lang gebruikt u de laptop op dat moment, hoe vaak komt de klacht voor? Al deze gegevens kunnen bijdragen om te achterhalen hoe deze klachten worden veroorzaakt.

Antoine
    Beste meneer Pakvis, Wij hebben bij deze laatste keer twee filmpjes mee gezonden met daarop beelden van wanneer dit probleem ontstaat op de laptop. Kennelijk is dit voor jullie niet voldoende bewijs. Wij leveren niet zomaar de laptop in, hij functioneert echt niet en wederom zullen wij hem weer moeten gaan proberen. Weet zeker dat wij binnenkort weer bij de Media Markt zullen zijn omdat hij echt niet functioneert. Een registratie van problemen zullen wij zeker gaan bijhouden.

Bedankt voor uw reactie.

De door u meegezonden beelden zijn uiteraard meegezonden naar het service center. Desondanks zijn er geen technische gebreken geconstateerd. De mogelijkheid bestaat dat deze klachten door andere invloeden worden veroorzaakt. Denkt u aan randapparatuur, software of virussen.

Mocht u wederom problemen ondervinden dan tracht Media Markt Almere deze klacht na te simuleren aan der hand van uw registratie. Indien mogelijk zal de klacht dan worden verholpen.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?