Klacht Media Markt: Grote deuk aan de achterkant van de diepvries en we krijgen niet eens een nieuwe?

Klachtnummer
# 341925
Gebruiker
Ayse
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg van de week een diepvries binnen met een grote deuk aan de achterkant. Vervolgens zeggen ze tegen mij dat ze er niks aan kunnen doen omdat wij misschien zelf die deuk hebben veroorzaakt. Ik vind dit belachelijk! Het was een cadeautje voor mijn oma. Werd bij ons bezorgd en wij hebben het naar oma gebracht. Mevrouw aan de lijn zegt heel leuk ja sorry daar kunnen wij niks aan doen omdat u het zelf heeft verplaatst??? Onzin!!!

De oplossing

Omruilen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer / mevrouw Bican,

    Terugkomend op uw klacht.

    Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas was u niet bereikbaar. Kunt u mij aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent, zodat wij contact met u op kunnen nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en op te lossen.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Kimberly
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Ayse
    Datum
    Ik ben vandaag de hele dag bereikbaar.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer / mevrouw Bican,

    Terugkomend op uw klacht.

    Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas was u niet bereikbaar. Kunt u mij aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent, zodat ik contact met u op kunnen nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en op te lossen.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Kimberly
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    Ayse
    Datum
    Aanstaande donderdag en vrijdag ben ik de hele dag bereikbaar.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Bican,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Online hebben wij vernomen dat zij inmiddels contact met u hebben opgenomen, uw klacht inhoudelijk hebben besproken en u een passende oplossing hebben aangeboden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

    Met vriendelijke groet,

    Kimberly
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen