Klacht Media Markt: heb de klacht eerder gemeld bij mediamarkt GEEN REACTIE!!!!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 254159
Gebruiker
a cleeren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

belachelijk dat je alles een account kunt aanmaken als je de optie van de nieuwsbrief aanvinkt [ik wil helemaal geen nieuwsbrief en dus kan ik ook geen account aanmaken ]

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u telkens e-mails ontvangt terwijl u deze niet wenst te ontvangen. Zoals telefonisch besproken was uw account al geactiveerd maar stond deze functie inderdaad nog aan. Wij hebben dit uitgezet en u zult dan dus ook geen e-mails meer ontvangen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen