Klacht Media Markt: heb de klacht eerder gemeld bij mediamarkt GEEN REACTIE!!!!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 254159
Gebruiker
a cleeren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

belachelijk dat je alles een account kunt aanmaken als je de optie van de nieuwsbrief aanvinkt [ik wil helemaal geen nieuwsbrief en dus kan ik ook geen account aanmaken ]

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u telkens e-mails ontvangt terwijl u deze niet wenst te ontvangen. Zoals telefonisch besproken was uw account al geactiveerd maar stond deze functie inderdaad nog aan. Wij hebben dit uitgezet en u zult dan dus ook geen e-mails meer ontvangen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen