Opgelost door Media Markt: hele vervelende situatie ik bestel nooit meer online bij mediamarkt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 383906
Gebruiker
Fabian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb vrijdag 08-08-2019 om 2200 uur een telefoon besteld en betaald met creditcard,ik kreeg gelijk een mail bestellin geplaats met bestelnummer en het bedrag stond in reservering.Volgende dag geen bericht voor ophalen bij mediamarkt almere,gebeld met klantensevice en kunnen het bestelnummer niet zien in hun systeem.Later die dag was het geld omgezet in betaling geen reservering meer.
vrijdag avond klantenservice weer gebeld en werd wel geholpen met het aanmaken van een incident tot op heden niets meer gehoord

De oplossing

bestelling annuleren en geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fabian
Datum
Uiteindelijke oplossing geld is terug op creditcard op 15 -08-2019 ,Maar zonder communicatie over wat er nu eigenlijk fout is gegaan,vreemd en mijn vertouwen in mediamarkt online is er niet beter op geworden.
Status
opgelost
Beoordeling
content