Klacht Media Markt: Het duurt al bijna 2 weken voor een bestelling geannuleerd is

ikke81

Ik heb een verlenging van mijn abonnement gedaan met een nieuw toestel omdat de Mediamarkt de enige was die deze op voorraad had. Helaas kwam ik tot de ontdekking dat er een fout in de bestelling zat waardoor de bezorger de bestelling geannuleerd heeft en het toestel weer heeft mee genomen. Mediamarkt moet de bestelling nu annuleren maar hier wacht ik al bijna 2 weken op! En ondertussen is wel mijn abonnement verlengd maar heb ik geen nieuwe telefoon.

Hier diverse malen contact over gehad met mediamarkt (meer dan een uur gebeld met een betaald nummer) en telkens zeer onvriendelijke medewerkers van de telefonie afdeling gesproken, daarnaast vertellen zij ook allemaal iets anders hoe lang het zou duren (tussen de 5 dagen en 3 weken). Als rechtstreeks via mediamarkt geprobeerd een klacht te maken maar ik moet volgens hun nog maar weer bellen zodat ik me weer kan laten afsnauwen. Nou dat ga ik dus niet doen. Maar verder zeggen zij niets voor me te kunnen (willen) doen.

Het zo snel mogelijk annuleren van mijn bestelling zodat ik ergens anders mijn abonnement kan verlengen en een tegemoetkoming in de kosten die ik heb moeten maken door telkens te moeten bellen. En dan niet via een tegoedbon want ik ga nooit meer naar de Mediamarkt.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet goed verloopt. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij de afdeling telefonie en abonnementen. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen wij u hier zo spoedig mogelijk over informeren.

Excuses voor het ongemak.

ikke81
    Is er ook een verwachte reactietermijn want we zijn nu alweer 2 dagen verder na de reactie van jullie en 5 dagen na het indienden van mijn klacht?

Mvg
    Beste Mediamarkt,
    Weer is er een week verstreken en geen enkele reactie van jullie kant. Is dit de normale gang van zaken?
    Ik heb inmiddels via Vodafone vernomen dat mijn abonnement geannuleerd is maar neemt niet weg dat ik nog wel verwacht dat jullie iets doen aan de gemaakte kosten.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het fijn te vernemen dat het abonnement inmiddels is geannuleerd. Betreffende de gemaakte kosten hebben wij deze vraag voorgelegd bij de juiste afdeling. U zult hier spoedig een terugkoppeling op ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Terugkomend op uw vraag.

Wij hebben van de afdeling vernomen dat er inmiddels een oplossing is aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

ikke81
    Ik heb inderdaad gesproken met een medewerker van de MediaMarkt.
    De oplossing die geboden is was voor mij niet interessant. Ik zal deze klacht afsluiten.
    ikke81
    Het heeft veel te lang geduurd voor er uberhaupt iets gedaan is en ik zelf meerdere keren heb moeten reageren voordat het weer eens is opgepakt. Ook was de geboden oplossing niet wat ik wilde (de telefoon nogmaals versturen)
    De medewerker die me terug belde was wel vriendelijk maar kon verder ook niks betekenen.

ikke81

Ook een klacht indienen over Media Markt?