Klacht Media Markt: Het duurt al bijna 2 weken voor een bestelling geannuleerd is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162272
Gebruiker
ikke81
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verlenging van mijn abonnement gedaan met een nieuw toestel omdat de Mediamarkt de enige was die deze op voorraad had. Helaas kwam ik tot de ontdekking dat er een fout in de bestelling zat waardoor de bezorger de bestelling geannuleerd heeft en het toestel weer heeft mee genomen. Mediamarkt moet de bestelling nu annuleren maar hier wacht ik al bijna 2 weken op! En ondertussen is wel mijn abonnement verlengd maar heb ik geen nieuwe telefoon.

Hier diverse malen contact over gehad met mediamarkt (meer dan een uur gebeld met een betaald nummer) en telkens zeer onvriendelijke medewerkers van de telefonie afdeling gesproken, daarnaast vertellen zij ook allemaal iets anders hoe lang het zou duren (tussen de 5 dagen en 3 weken). Als rechtstreeks via mediamarkt geprobeerd een klacht te maken maar ik moet volgens hun nog maar weer bellen zodat ik me weer kan laten afsnauwen. Nou dat ga ik dus niet doen. Maar verder zeggen zij niets voor me te kunnen (willen) doen.

De oplossing

Het zo snel mogelijk annuleren van mijn bestelling zodat ik ergens anders mijn abonnement kan verlengen en een tegemoetkoming in de kosten die ik heb moeten maken door telkens te moeten bellen. En dan niet via een tegoedbon want ik ga nooit meer naar de Mediamarkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet goed verloopt. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij de afdeling telefonie en abonnementen. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen wij u hier zo spoedig mogelijk over informeren.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    ikke81
    Datum
    Is er ook een verwachte reactietermijn want we zijn nu alweer 2 dagen verder na de reactie van jullie en 5 dagen na het indienden van mijn klacht?

    Mvg
  3. Auteur
    ikke81
    Datum
    Beste Mediamarkt,
    Weer is er een week verstreken en geen enkele reactie van jullie kant. Is dit de normale gang van zaken?
    Ik heb inmiddels via Vodafone vernomen dat mijn abonnement geannuleerd is maar neemt niet weg dat ik nog wel verwacht dat jullie iets doen aan de gemaakte kosten.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn te vernemen dat het abonnement inmiddels is geannuleerd. Betreffende de gemaakte kosten hebben wij deze vraag voorgelegd bij de juiste afdeling. U zult hier spoedig een terugkoppeling op ontvangen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw vraag.

    Wij hebben van de afdeling vernomen dat er inmiddels een oplossing is aangeboden.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  6. Auteur
    ikke81
    Datum
    Ik heb inderdaad gesproken met een medewerker van de MediaMarkt.
    De oplossing die geboden is was voor mij niet interessant. Ik zal deze klacht afsluiten.
  7. Auteur
    ikke81
    Datum
    Het heeft veel te lang geduurd voor er uberhaupt iets gedaan is en ik zelf meerdere keren heb moeten reageren voordat het weer eens is opgepakt. Ook was de geboden oplossing niet wat ik wilde (de telefoon nogmaals versturen)
    De medewerker die me terug belde was wel vriendelijk maar kon verder ook niks betekenen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ikke81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen