Klacht Media Markt: Het gekochte wordt niet geleverd.

Klachtnummer
# 292245
Gebruiker
ADTA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Voordat u verder leest, duik even in het dossier van bestelnummer 7500603X.

Nu u dit dossier heeft gelezen, wil ik u het volgende vragen:
Wat moet ik doen om als klant serieus genomen te worden?
Ik heb al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en ook via de mail
Telkens krijg ik het antwoord "uw vraag is doorgezet, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op".
Zo ook weer vandaag. De dame aan de telefoon houdt ruggenspraak met haar collega en vertelt me vervolgens dat ze niets voor me kan doen.
Er is niemand bij de Mediamarkt die ook maar iets voor mij kan doen. Ik heb namelijk gevraagd of ik diegene in de organisatie boven haar kan spreken.
Dat mag zij niet doen, zo werd mij te kennen gegeven.
Op de vraag welke afdeling zich met mijn kwestie gaat bezighouden, deelde zij mij mede dat dat het magazijn zou zijn. Ook hiermee mag zij niet doorverbinden.
Kortom, ik word afgewimpeld en ben kennelijk als klant totaal niet belangrijk.

Ik heb echt wel begrip voor het feit dat in een groot bedrijf als Mediamarkt het een en ander mis kan gaan. Maar waar ik echt geen begrip voor heb, is dat ik telkens met een kluitje het riet wordt ingestuurd.

Ik wil toch echt een antwoord op mijn vraag: "Wanneer kan ik mijn televisie tegemoet zien?"

En ik zit ook niet te wachten op standaard mails met de mededeling dat men bezig is met mijn vraag.

Nogmaals, ik heb een televisie gekocht op 25 januari 2018. Ik heb deze meteen betaald. Door een fout van Mediamarkt is de tv in het sorteercentrum van Post NL retour Mediamarkt gestuurd. Er zaten namelijk 2 adresstickers (barcodes) op de doos van de tv. Een voor mijn adres en een voor een adres in Enschede.
De tv is op 26 januari aangekomen bij Mediamarkt.

Het is ook niet zo dat de televisie niet voorradig is, ik zou het gewoon kunnen bestellen en dan heb ik het binnen 1 tot maximaal 3 werkdagen in huis.
De bron voor deze informatie is jullie eigen webshop.

Ik verwacht binnen 1 werkdag een serieus antwoord op mijn mail/vraag en dus geen standaard antwoordmail.

Groet,

De oplossing

Levering van de gekochte televisie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk hierover contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Inmiddels hebben wij vernomen dat er telefonisch contact met u is geweest, waarbij uw klacht inhoudelijk is besproken en een passende oplossing is aangeboden.

    Graag vernemen wij van uw over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen