Opgelost door Media Markt: Het niet compleet leveren van het aangekochte produkt.

Emiel7777

Ik heb een showmodel cinema set gekocht en toen ik deze wilde installeren kwam ik erachter dat de bedrading van de achterspeakers niet aanwezig waren. Ik ben op 13 mei naar de winkel gegaan en heb het probleem aangekaard. Ze zouden de bedrading direct voor mij bestellen (tussen de 5 en 10 werkdagen). Op 20 mei heb ik een email ontvangen met een prijsopgave voor het produkt en of ik daarmee akkoord zou gaan. Ik heb ze beandwoord dat ze het product mochten bestellen maar dat ik deze niet zou betalen (ook uitgelegd waarom). Op 27 mei heb ik nog niks ontvangen en ben naar de winkel gegaan om te vragen of ze wat wisten. De medewerker van de service kon niet zien waar het is was misgegaan maar beloofde mij dat het binnen twee weken geregeld zou zijn. Het is nu inmiddels 13 juni en ik heb nog niks ontvangen. Op emails wordt gewoon weg niet gereageerd en als je belt krijg je een telefoniste aan te telefoon die voor een algemene centrale werkt......

De benodigde bedrading geleverd krijgen of mijn cinemaset kunnen omruilen voor een andere

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend te moeten lezen dat de door u aangeschafte home cinema set incompleet is geleverd.

Graag ontvangen wij van u uw factuurnummer en het referentienummer van de prijsopgave, zodat wij dit met de MediaMarkt vestiging waar u het product heeft aangeschaft op kunnen nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Emiel7777
    Vandaag voor de vierde keer langsgeweest en heb mijn aankoopbedrag terug gekregen. Wat mij betreft is de klacht hiermee opgelost....

Emiel7777
Ik heb mijn aankoop bedrag teruggekregen tegen inlevering van het gekochte produkt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?