Klacht Media Markt: Het niet leveren van een bestelde stofzuiger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106147
Gebruiker
Evelien
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 13 maart jl. bestelde ik via Mediamarkt Online een stofzuiger t.w.v. 289 euro. Voor tien uur besteld, de volgende dag in huis. Maar helaas was ik de volgende dag ten tijde van de levering (14.23 uur) niet thuis. Skippy's pakket service deed een briefkaartje in mijn bus, dat het de volgende werkdag geleverd zou worden. Na 2 dagen niets, belde ik. Zij hadden het pakket teruggekoppeld naar Post.nl. Contact opgenomen met Post.nl, de status van mijn bestelling was onderweg. Maar de status bleef onderweg, leveringsdatum onbekend, dus ik gaf aan dat ik het pakket bij ons postkantoor wilde ontvangen, ik zou het zelf ophalen. Na betaling van 1,95 euro, zou het de volgende dag vanaf 08.30 uur bij ons postkantoor zijn. Het werd niet geleverd. Vervolgens belde ik Mediamarkt. Die hebben mij ruim een maand lang 'in de wacht' gehouden, omdat het onderzoek naar de stofzuiger gestart was en zij een terugkoppeling van Post.nl verwachten. Na 1 maand wilde ik mijn geld terug, dit werd geweigerd.

De oplossing

Ik wil na een maand in de 'wacht' gehouden en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, het bedrag van 289 euro teruggestort hebben, zodat ik een andere stofzuiger bij een bedrijf met een betere service kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw El Hayek-Kasteel,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq
  2. Auteur
    Evelien
    Datum
    Verbazingwekkend, en prettig te bemerken, dat met klachtencompas.nl vrijwel direct, d.w.z. de volgende dag, mijn klacht WEL door Mediamarkt opgenomen werd. Maar liefst vijf e-mails van Mediamarkt, alleen wel jammer dat het een 'standaard' mailtje betrof met het verzoek om 'essentiële informatie' om een 'inhoudelijke reactie' mogelijk te maken. In vijfvoud! Kennelijk had de klachtenstatus bij de telefooncentrale van Mediamarkt mijn veelvuldig telefonisch uitgebreide info niet opgeschreven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evelien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?