Klacht Media Markt: Het niet leveren van een vooraf afgesproken gereserveerde levering!

Klachtnummer
# 455909
Gebruiker
Nadine Robeers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16-05-2020 heeft mijn vriendin voor mijn verjaardag het spel The Last Of Us part 2 via een pre-order gereserveerd bij Media Markt. Het spel in kwestie zou vandaag worden afgeleverd aangezien het spel vandaag is vrijgekomen. Gisterenavond (18-06-2020 om 22:41) heb ik een email ontvangen met de Track&Trace code van het betreffende product. Echter is deze Track&Trace code inactief. Na verschillende keren telefonisch contact te hebben gehad met Media Markt wordt er aangegeven dat het product niet op voorraad is en dus ook niet vandaag geleverd gaat worden. Dit is natuurlijk niet de afspraak. Wat is anders het nut van het spel van te voren reserveren? Ik wil daarom een formele klacht indienen tegen Media Markt en ook graag weten hoe ze dit probleem op korte termijn gaan oplossen.

De oplossing

Graag zou ik alsnog op (korte) termijn telefonisch antwoord willen verkrijgen van Media Markt hoe mijn klacht wordt opgelost en eventuele compensatie van gemiste goederen. Er is (indien nodig) ook voor mij de mogelijkheid om het spel fysiek bij de Media Markt winkel te gaan halen. Natuurlijkerwijs kosteloos aangezien ik het spel al reeds heb aangekocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen