Klacht Media Markt: het niet meenemen defecte wasmachine

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80968
Gebruiker
Morlet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij mediamarkt Arnhem bleek de door mij gewenste wasmachine niet op voorraad. De medewerker bestelde hem bij de webshop van MM. Ik vroeg of oude machine werd meegenomen. Antwoord: Ja.
Bij thuiskomst bleek de medewerker mijn email adres niet juist te hebben ingevuld en kreeg ik dus geen bevestigingsmail van de aankoop en info over de levering. Na 4 telefoontjes met de shop, werd de nieuwe machine bezorgd maar de oude niet meegenomen omdat die niet was afgekoppeld.
Ik heb uiteraard gereclameerd: MM zag geen noodzaak alsnog de machine op te halen.
'Ook niet uit coulance'. Ik antwoordde dat zulks zou moeten worden gedaan uit fatsoenlijk handelen. Mij waren geen voorwaarden vermeld over het ophalen (ontkoppelen).

De oplossing

De oude machine ophalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wegkamp,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw oude artikel bij de levering van uw bestelling niet meegenomen is. Onze welgemeende excuses hiervoor. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Morlet
    Datum
    MM heeft telefonisch contact opgenomen, mijn klacht herhaald en wederom geconcludeerd dat de machine niet wordt opgehaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Morlet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen