Klacht Media Markt: het niet meenemen defecte wasmachine

Morlet

Bij mediamarkt Arnhem bleek de door mij gewenste wasmachine niet op voorraad. De medewerker bestelde hem bij de webshop van MM. Ik vroeg of oude machine werd meegenomen. Antwoord: Ja.
Bij thuiskomst bleek de medewerker mijn email adres niet juist te hebben ingevuld en kreeg ik dus geen bevestigingsmail van de aankoop en info over de levering. Na 4 telefoontjes met de shop, werd de nieuwe machine bezorgd maar de oude niet meegenomen omdat die niet was afgekoppeld.
Ik heb uiteraard gereclameerd: MM zag geen noodzaak alsnog de machine op te halen.
'Ook niet uit coulance'. Ik antwoordde dat zulks zou moeten worden gedaan uit fatsoenlijk handelen. Mij waren geen voorwaarden vermeld over het ophalen (ontkoppelen).

De oude machine ophalen.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Wegkamp,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw oude artikel bij de levering van uw bestelling niet meegenomen is. Onze welgemeende excuses hiervoor. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
    Morlet
    MM heeft telefonisch contact opgenomen, mijn klacht herhaald en wederom geconcludeerd dat de machine niet wordt opgehaald.

Morlet

Ook een klacht indienen over Media Markt?