Opgelost door Media Markt: Het niet ruilen van een tablet

liesje50

Ik heb afgelopen woensdag 12 augustus een tablet van het merk Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij de vestiging Bijerlandselaan te Rotterdam.
Er was geen demo versie aanwezig in de showroom dus heb een vergelijkbare bekeken n.l. de tab 4 deze was 8" en ik dacht dat de Tab 3 ook 8" was (ik wil ook melden dat het personeel het zo druk had dat ik besloot na meer dan een kwartier wachten de tablet maar te kopen en thuis verder te kijken).
Thuis gekomen na het openen van de doos bleek het een kleinere toestel dan de tab 4
Dat vind ik dus te klein en wilde hem hedenmiddag ruilen maar bij de klantenservice werd mij verteld dat dat na het openen van de doos ik het toestel niet meer mocht ruilen
Hoe kan je nou iets kijken als je de doos niet mag openen
Je weet niet wat je gekocht heb als je de doos niet opent en nu mag er niet geruild worden dat is toch een kromme redenering.

Ik wil de tablet heel graag om ruilen voor een 8" tablet.

liesje50
    Ik ben gebeld door de media markt en mag mijn tablet ruilen omdat er geen demo model stond .
    Ik ben hier zeer tevreden over
    Voor mij krijg de media markt een warme douche

liesje50

Ook een klacht indienen over Media Markt?