Klacht Media Markt: Het niet willen omruilen van een ondegelijk product.

richardspoel

Bij de Media Markt een canon eos 6D spiegelreflex camera gekocht. Camera uitgepakt en helaas kwam ik erachter dat deze niet werkte. Aangezien mijn aankoop op 2de kerstdag was heb ik de volgende dag canon gebeld en dit gemeld. Het probleem kwam vaker voor en ik had 8dagen consumenten garantie en kon het product zonder problemen omwisselen bij de Media Markt. Ik ben de volgende dag naar de Media Markt gegaan maar deze wouden hem helaas niet omwisselen. Ik moest hem inleveren en dan zouden zij er eerst `onderzoek` naar doen. Dat heb ik niet gedaan en ben terug naar huis gegaan om canon ingelichten en advies te vragen. Volgens de regels had de Media Markt de camera gewoon aan moeten nemen een een werkende camera mee terug geven. Helaas is dus niet iedereen van de Media Markt op de hoogte van de regels, en zit ik hier met een stukke canon 6D….

Ik wens gewoon een camera te ontvangen die het wel doet! De Media Markt heeft er niets aan kunnen doen dat mijn aankoop het niet deed, maar het product wel in kunnen nemen een een goed product terug kunnen geven!

Media Markt
    Beste meneer Spoel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen wil ik graag weten bij welke Media Markt u het product heeft aangeschaft en eventueel waar u deze heeft geprobeerd om te ruilen indien dit een andere vestiging is.Daarbij verzoek ik u om uw telefoonnummer te vermelden uw privé opmerking zodat wij telefonisch contact met u op kunnen nemen. Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    deze heb ik bijgevoegd
    Media Markt
    Geachte heer Spoel, Ik heb u zojuist gebeld, echter was u niet te bereiken en was er geen mogelijkheid een bericht achter te laten.Kunt u mij vermelden bij welke Media Markt u de Canon EOS 6D heeft aangeschaft en wanneer u telefonisch bereikbaar bent?Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    richardspoel
    Goedemiddag,Ik ben te bereiken op woensdagmiddag na half 2.
    richardspoel
    Net contact gehad met de heer pakvis. Goed telwoord gestaan en hopelijk komt er een goede oplossing voor mijn probleem. Binnen twee dagen krijg ik een reactie van de MediaMarkt. Jammer dat het op zo`n manier moet om een goede oplossing te vinden… Bij mijn volgende aankoop zou ik niet meer zo snel naar de Media Markt gaan
    richardspoel
    Bedankt! Media Markt stuurt mij een nieuwe accu + oplader toe… Het heeft mij gemiddeld 3weken gekost maar dan heb je ook wat! Media Markt bedankt!
    Media Markt
    Geachte heer Spoel, Bedankt voor uw reactie.Fijn om te vernemen dat uw klacht uiteindelijk naar behoren is afgehandeld.Wij wensen u op voorhand veel plezier met uw camera.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    richardspoel
    Na een positieve reactie heb ik helaas nog niets kunnen ontvangen. En ben ik nog niet tevreden, wanneer kan ik de lader + accu ontvangen?
    Media Markt
    Geachte heer Spoel,Mijn collega's hebben aangegeven dat de accessoires inmiddels bij hen zijn ontvangen. Ik heb hen verzocht om vandaag telefonisch contact met u op te nemen om de klacht met u af te handelen.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland
    richardspoel
    Erg jammer... We zijn nu alweer 1 week en 5dagen veder....!
    Geachte heer Spoel,
    Het verbaast mij uw reactie te doen lezen. Mijn collega's hebben mij zojuist aangegeven u deze week herhaaldelijk telefonisch getracht hebben te bereiken.
    Daarbij hebben zij u vanmorgen ge-e-maild met het verzoek contact met hen op te nemen om uw klacht zo spoedig mogelijk af te handelen.
    Heeft u de e-mail van Media Markt Amsterdam ontvangen?
    Met vriendelijke groet, Dhr. V. Pakvis Klantenservice Media Markt Nederland
    richardspoel
    Ik heb de mail van uw collega gekregen....! Nadat uw collega contact gezocht heeft heb ik teruggebeld en met een andere collega gesproken... Jullie communicatie is dus ook niet alles.... Overigens kunt u daar niets aan doen.