Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Het wachten zat
Details
De klacht
Op 23 september wilde ik mijn aanschaf van de dag ervoor ruilen. Er waren voor mij al 8 wachtenden en er was geen enkele activiteit te bespeuren bij de balie. Desgevraagd zei een cassiere dat een medewerker bezig was en een ander met lunchpauze (het was 13.45 uur). Na bijna drie kwartier was ik aan de beurt. Klanten voor mij vertelden meer dan een uur te hebben gewacht. Ik heb de medewerkers verteld een klacht te sturen over dit schrijnend gebrek aan service, waarover zij hun schouders ophaalden. Dat deed ik op 1 oktober. Na de automatische bevestiging van ontvangst vernam ik niets meer.De oplossing
Excuses, verbetering van klantenservice.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.