Opgelost door Media Markt: Het wachten zat

# 193447
JCB

Op 23 september wilde ik mijn aanschaf van de dag ervoor ruilen. Er waren voor mij al 8 wachtenden en er was geen enkele activiteit te bespeuren bij de balie. Desgevraagd zei een cassiere dat een medewerker bezig was en een ander met lunchpauze (het was 13.45 uur). Na bijna drie kwartier was ik aan de beurt. Klanten voor mij vertelden meer dan een uur te hebben gewacht. Ik heb de medewerkers verteld een klacht te sturen over dit schrijnend gebrek aan service, waarover zij hun schouders ophaalden. Dat deed ik op 1 oktober. Na de automatische bevestiging van ontvangst vernam ik niets meer.

Excuses, verbetering van klantenservice.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad in een van onze vestigingen. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met onze collega's van Media Markt Amersfoort. Media Markt Amersfoort heeft aangegeven contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Amersfoort informeren wij u hierover.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    JCB
    Binnen een uur adequate reacties van Mediamarkt ontvangen.

JCB

Ook een klacht indienen over Media Markt?