Opgelost door Media Markt: Het wachten zat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193447
Gebruiker
JCB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23 september wilde ik mijn aanschaf van de dag ervoor ruilen. Er waren voor mij al 8 wachtenden en er was geen enkele activiteit te bespeuren bij de balie. Desgevraagd zei een cassiere dat een medewerker bezig was en een ander met lunchpauze (het was 13.45 uur). Na bijna drie kwartier was ik aan de beurt. Klanten voor mij vertelden meer dan een uur te hebben gewacht. Ik heb de medewerkers verteld een klacht te sturen over dit schrijnend gebrek aan service, waarover zij hun schouders ophaalden. Dat deed ik op 1 oktober. Na de automatische bevestiging van ontvangst vernam ik niets meer.

De oplossing

Excuses, verbetering van klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad in een van onze vestigingen. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met onze collega's van Media Markt Amersfoort. Media Markt Amersfoort heeft aangegeven contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Amersfoort informeren wij u hierover.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    JCB
    Datum
    Binnen een uur adequate reacties van Mediamarkt ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JCB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen