Opgelost door Media Markt: Het weigeren van een defecte tablet o.a. om zegel verbroken was en wil alleen maar een andere leveren

C.KORFF

Ik heb op 13 augustus een Archos 101D gekocht. notanummer 40389375.
Ik heb alle installatie-handelingen gedaan die nodig waren. Met een rubber pennetje voor een tablet. Alleen..., hij gaat niet meer uit en piept met allerlei chinese tekens op het scherm. Hij is traag met opladen en is binnen de korste keren weer leeg.
Men weigert dat omdat het al betaald is met een Essent card. Men verteld er nu ook bij dat “de zegel” is verbroken. Ja logisch, je moet toch kijken of de aankoop goed is? En dat je het dan niet meer kan retourneren..., dat vertelt de verkoper niet bij. Daarnaast vond men een klein krasje op het scherm, dit krasje is bij mij in huis niet te zien, doch onder jullie TL lampen valt die op. Ik weet totaal niet hoe het gebeurd kan zijn. Het kan ook voor de verzending in de fabriek gebeurd zijn, of door de verkoper
Tevens verklaarde de verkoper dat hij vanochtend, bij het op stroom zetten,
wel de chinese tekens heeft gezien. Ik heb bijtijds een email gezonden,

Geld terug ontvangen van het gehele bedrag van Euro 146,93

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw tablet niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken zullen wij uw klacht voorleggen bij Media Markt Hoorn. Deze zullen de klacht intern bespreken en u een passende oplossing aanbieden.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden geen terugkoppeling ontvangen van media Markt Ede. Wij hebben hen verzocht ons spoedig te voorzien van een terugkoppeling.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    C.KORFF
    Is keurig opgelost, met dank