Klacht Media Markt: Hoe krijg ik retour van Epson Expression Home XP-422 die wordt gekocht uit Mediamarkt?

Mochammad Wibowo

Op de winkel staat bij deze printer Epson Expression Home XP-422 een advertentie dat ik 20 euro retour via Epson zou krijgen.
Nu heb ik deze printer gekocht (Maandag 31 Augustus 2015), maar hoe ik mijn 20 euro retour krijg via Epson kan ik nergens vinden en ook niet bij Epson.

Mag alsjeblieft iemand uit Mediamarkt uitleggen want als ik naar de shop kom, zeggen ze dat het zou niet bij hun zijn.

Van hart bedankt,
Mochammad Fadjar Wibowo

Ik krijg mijn 20 euro retour van Epson of Mediamarkt.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de printer heeft aangeschaft.

Ik verneem graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Geachte Dhr Pakvis

Ik heb bij Mediamarkt de Spui het produkt gekocht. Hoe zou ik verder reageren?

Hartelijk bedankt

M. F. Wibowo
    Geachte Dhr Pakvis

Ik heb bij Mediamarkt de Spui het produkt gekocht. Hoe zou ik verder reageren?

Hartelijk bedankt

M. F. Wibowo
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb uw klacht doorgezet naar Media Markt Den haag met het verzoek contact met u op te nemen.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?