Klacht Media Markt: Hoe krijg ik retour van Epson Expression Home XP-422 die wordt gekocht uit Mediamarkt?

Klachtnummer
# 130061
Gebruiker
Mochammad Wibowo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op de winkel staat bij deze printer Epson Expression Home XP-422 een advertentie dat ik 20 euro retour via Epson zou krijgen.
Nu heb ik deze printer gekocht (Maandag 31 Augustus 2015), maar hoe ik mijn 20 euro retour krijg via Epson kan ik nergens vinden en ook niet bij Epson.

Mag alsjeblieft iemand uit Mediamarkt uitleggen want als ik naar de shop kom, zeggen ze dat het zou niet bij hun zijn.

Van hart bedankt,
Mochammad Fadjar Wibowo

De oplossing

Ik krijg mijn 20 euro retour van Epson of Mediamarkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag willen wij uw klacht bij de juiste persoon voorleggen. Vriendelijk verzoek ik u daarom om aan te geven bij welke vestiging u de printer heeft aangeschaft.

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Mochammad Wibowo
    Datum
    Geachte Dhr Pakvis

    Ik heb bij Mediamarkt de Spui het produkt gekocht. Hoe zou ik verder reageren?

    Hartelijk bedankt

    M. F. Wibowo
  3. Auteur
    Mochammad Wibowo
    Datum
    Geachte Dhr Pakvis

    Ik heb bij Mediamarkt de Spui het produkt gekocht. Hoe zou ik verder reageren?

    Hartelijk bedankt

    M. F. Wibowo
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb uw klacht doorgezet naar Media Markt Den haag met het verzoek contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen