Opgelost door Media Markt: Hoge kosten door weigering retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85047
Gebruiker
amarese
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 12/11 kocht ik 2 telefoons die ik in Dordrecht wilde afhalen. ik moest enkele dagen wachten, terwijl bij mijn bestelling stond aangegeven dat de telefoons "direct af te halen" waren.

Ik heb de telefoons later geretourneerd. Mediamarkt Dordrecht wilde mijn geld echter niet teruggeven. Omdat ik met PayPal betaald had, moesten zij het regelen met de online afdeling. De telefoons werden ingenomen. Ik zou worden teruggebeld.

Ik ben echter nooit teruggebeld. Toen ik 5(!) dagen later informeerde naar mijn case, werd mij verteld dat ik zelf contact moest opnemen met mediamarkt online. Ik heb 6x contact opgenomen met zowel de online afdeling als de vestiging in Dordrecht, die mij steeds naar elkaar doorverwezen.

Uiteindelijk heb ik mijn telefoons in Dordrecht teruggehaald en in Rotterdam geretourneerd. Daar kon ik de telefoons zonder enige moeite omruilen voor contant geld. Ik heb door dit voorval aanzienlijke telefoon- en reiskosten moeten maken die ik graag vergoed zou zien.

De oplossing

Ik zou graag zien dat de extra telefoon- en reiskosten die ik heb moeten maken (3x van Sliedrecht naar Mediamarkt Dordrecht en 1x van Sliedrecht naar Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan) vergoed worden, aangezien deze veroorzaakt zijn door het wanbeleid van de vestiging Dordrecht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Ignacio Terrizzi,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat het annuleren van uw bestelling niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze doorgenomen met Media Markt Dordrecht en hen verzocht spoedig contact met u op te nemen om de klacht verder met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Dordrecht uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    amarese
    Datum
    Geachte heer Pakvis,Hartelijk dank voor uw snelle reactie! Wat fijn dat het hoofdkantoor van de MediaMarkt klachten zo snel in behandeling neemt. Helaas kan er van de vestiging in Dordrecht niet hetzelfde worden gezegd. Er is dan ook (uiteraard) nog geen contact met mij opgenomen door de vestiging.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Ignacio Terrizzi,Erg vervelend te vernemen dat er geen contact is opgenomen met u. Ik heb Media Markt Dordrecht wederom verzocht telefonisch contact met u op te nemen, vandaag of morgen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Ignacio Terrizzi, Inmiddels heb ik van Media Markt Dordrecht vernomen dat er telefonisch contact met u is geweest en u vandaag de vestiging bezoekt voor de oplossing van uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    amarese
    Datum
    Mediamarkt heeft mijn klacht prima opgelost. De extra gemaakte kosten zijn vergoed d.m.v. een tegoedbon. Hartelijk dank voor de goede service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
amarese
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen