Klacht Media Markt: Hoop gedoe voor 'simpel' probleem

Klachtnummer
# 132346
Gebruiker
Rojod
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kapotte tablet. Alleen te maken door garantie te breken. Gebracht voor reparatie. Van alles aan gedaan, behalve iets dat werkt. Controleurs omzeilen probleem met testen.
Apparaat is inmiddels 3x opgezonden, en ben het apparaat al 1,5 maand kwijt, ondanks dat ik al eerder heb aangegeven hem toch eigenlijk wel nodig te hebben.
Probleem is simpel op te lossen, of in ieder geval simpel te testen. In totaal moet ik 7 keer langskomen om alles te regelen. Dat kost mij alleen al 28 euro aan reiskosten. Om over tijd die ik kwijt was aan brengen en ophalen nog niet eens te spreken. Gister er zeker 1,5 uur geweest, steeds moeten wachten, ook al was er amper een klant. . . 7 * 30 min is toch al 210 minuten, wat 3 uur is. Normaal zou ik 30 euro hebben kunnen verdienen in die tijd. In totaal 3 uur kwijt aan reizen, stel tegen 30 euro.
Nu ben ik apparaatloos, door een simpel probleem, en ben ik 88 euro 'kwijt'. Wat ik krijg? Aankoopbedrag van apparaat. . .

De oplossing

- Betere testen na reparaties (niet drukken op 'overslaan', maar dummy Google account (bv))
- Bij reparatie beter kijken naar wat het probleem is (punt werd ook door servicemdw genoemd)
- Snellere reparaties bij aangegeven dat apparaat nodig is i.v.m. opleiding. Eigenlijk kon ik het apparaat deze >1,5 maand niet eens kwijt zijn.
- Schadeloos stellen voor geleden schade door slechte reparaties met onzorgvuldige controle

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw tablet niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Utrecht geeft aan inmiddels een oplossing te hebben voor uw klacht, waarover u zojuist bericht heeft ontvangen.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen