Klacht Media Markt: HP laptop klacht

Beste heer/mevrouw,

Op 21-02-2015 ter Mediamarkt Zoetermeer een HP-pavilion 13-a285nd gekocht voor mijn studie. Toen ik thuis kwam en hem openmaakte zat er een rood stofje achter het scherm. Dit toestel kwam meteen uit de verpakking en ik vond het niet kunnen dus ik ben terug gegaan naar Mediamarkt Ekkersrijt. Hun hebben 8 laptops opengemaakt met defecten, uiteindelijk een laptop gevonden die goed was. Nu ong 2 maanden verder en de laptop vertoond weer defecten. Ik be toen weer teruggegaan en ze hadden me reperatie aangeboden dit was doordeweeks waar ik mijn laptop nodig heb. De meivakantie was om de hoek dus 28-04-2015 afgegeven. Nu zijn we 2 weken verder en ik heb geen laptop. Mijn studie is weer begonnen en zit ik zonder laptop. Graag zou ik mijn geld terug willen of een andere laptop uit mogen kiezen.

Mvg,

Geld terug of een andere stabiele laptop uit mogen kiezen

S.K
    Ik heb mijn laptop vandaag opgehaald. Toen ik mijn laptop even bekeek zag ik dat er schade op de laptop zat. Nu moet ik in de zomervakantie weer terug omdat HP de laptop slordig heeft behandelt. Ik ben onderhand al zat aan het worden van HP en deze laptop. Graag zou ik dat u contact met mij opneemt zodat we een oplossing kunnen bedenken. Mvg,
    S.K
    Ik zit nou ongeveer een half uur achter mijn computer en hij begint het zelfde defect aan te tonen. De computer is nog steeds niet gemaakt.
    S.K
    Dus zo gaat mediemarkt met z'n klanten om. Deze en andere klachten van mensen negeren, maar toch hebben jullie er een paar klachten er uitgekozen om wel te behandelen. Ik zou toch nog willen dat iemand contact opneemt om mijn klacht op te lossen.Mvg,
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren lijkt te zijn. Excuses voor het ongemak.Wij vinden het erg jammer dat bij u de indruk is ontstaan dat wij mensen negeren. Natuurlijk nemen wij elke klacht serieus en beantwoorden wij deze. Media Markt Ekkersrijt heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en aangegeven dat uw laptop onderzocht dient te worden door het HP service center.Onderzoek wijst uit hoe uw klacht wordt afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Beste Mediamarkt,
    Media Markt Eindhoven Ekkersrijt heeft met mij contact opgenomen na uw bericht. Zij vertelde mij dat een laptop 3 keer moet worden opgestuurd voordat ik mijn geld kan terug krijgen. Dit is tegen mij meerdere keren verteld, ook door de medewerkers in de winkel. Echter ik kan dit nergens in de garantievoorwaarden vinden. Het is mij nu niet duidelijk wat mijn rechten zijn wat betreft het aankoopbedrag terugkrijgen.
    S.K
    Ik snap dat een laptop moet worden opgestuurd voor reparatie of onderzoek. Wat ik wel betreur is dat ik mijn laptop schadevrij heb weggebracht en deze niet in dezelfde staat terug kreeg. Ook is het mankement nog steeds aanwezig waarvoor ik hem heb laten opsturen. Aangezien ik laptop afhankelijk bij mijn studie kan ik eigenlijk niet zonder laptop.
    S.K
    Ik zou mijn laptop nu dus voor de 2de keer moeten laten opsturen omdat hij met schade is teruggekomen van de reparateur en het mankement waarvoor ik hem heb laten opsturen nog niet is verholpen.
    Mijn vertrouwen in de mediamarkt is een heel stuk minder geworden. Ik hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
    Met vriendelijke Groeten,
    Sandesh
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Media Markt Ekkersrijt heeft contact met u opgenomen om de opmerkingen met u te door te nemen.
    Er is u uitgelegd dat Media Markt verantwoordelijk is u een goed werkend product te leveren, en bij gebreken het product te herstellen. Indien herstel niet mogelijk is, wordt het product omgeruild. Indien omruil niet mogelijk is wordt de koop ontbonden en ontvangt u het aankoop bedrag terug.

Gezien herstel mogelijk is heeft Media Markt Ekkersrijt aangeboden om uw laptop nogmaals aan te bieden voor herstel.

Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?