Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: HP Laptop met krassen op beeldscherm
Details
Klacht
Gisteren na lang wikken en wegen en lang gespaard te hebben een laptop gekocht. Voor €634, nadat ik uiteindelijk mijn keus had kunnen maken riep ik de medewerker erbij, die hem uiteindelijk verzendklaar ging maken. Het viel mij op dat hij flink stond te boenen, dat deed mij goed. De laptop werd daarna meteen in de doos gedaan en deze werd dicht getapet. Eenmaal thuis besloot ik hem de volgende dag te openen en tot mijn verbazing zaten er 3 krassen op. 1 van 5 cm. en 2 van 3 cm. het ultieme blije gevoel was meteen weg. Helemaal nadat ik een uur met de klanten service aan de bel hing die nadat ze eindelijk opnamen, (mij 1x zelfs weg drukten) zeiden niets voor me te kunnen betekenen. Dat ik maandag maar langs moest gaan bij de service balie.Gewenste oplossing
Ter compensatie zou ik een gedeelte van mijn geld terug willen. Het is dan wel een showmodel ( hij staat aan in de winkel en mensen zitten er met hun vette handen aan), maar goede gebruikerssporen horen er niet op de zitten. Zeker niet voor €634. Indien ik de laptop na het boenen goed had kunnen bekijken, had ik dit zelf op kunnen merken. Ik heb de laptop helaas niet meer kunnen bekijken, nadat hij uit was. (Dan had ik meteen in de zaak al om een flinke korting gevraagd, aangezien zo niemand hem zou kopen) De medewerker die ik vandaag nogmaals aan de lijn kreeg geeft mij aan dit niet te hebben opgemerkt. Ik baal er nu van dat ik de medewerker niet onderbroken heb bij het poetsen, maar je verwacht immers niet dat een medewerker dit de klant niet verteld. Je hoort op de hoogte te zijn van de beschadigingen en eigenlijk zou hij deze krassen niet eens mogen bevatten,- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.