Opgelost door Media Markt: HP Laptop met krassen op beeldscherm

Charlottevg

Gisteren na lang wikken en wegen en lang gespaard te hebben een laptop gekocht. Voor €634, nadat ik uiteindelijk mijn keus had kunnen maken riep ik de medewerker erbij, die hem uiteindelijk verzendklaar ging maken. Het viel mij op dat hij flink stond te boenen, dat deed mij goed. De laptop werd daarna meteen in de doos gedaan en deze werd dicht getapet. Eenmaal thuis besloot ik hem de volgende dag te openen en tot mijn verbazing zaten er 3 krassen op. 1 van 5 cm. en 2 van 3 cm. het ultieme blije gevoel was meteen weg. Helemaal nadat ik een uur met de klanten service aan de bel hing die nadat ze eindelijk opnamen, (mij 1x zelfs weg drukten) zeiden niets voor me te kunnen betekenen. Dat ik maandag maar langs moest gaan bij de service balie.

Ter compensatie zou ik een gedeelte van mijn geld terug willen. Het is dan wel een showmodel ( hij staat aan in de winkel en mensen zitten er met hun vette handen aan), maar goede gebruikerssporen horen er niet op de zitten. Zeker niet voor €634. Indien ik de laptop na het boenen goed had kunnen bekijken, had ik dit zelf op kunnen merken. Ik heb de laptop helaas niet meer kunnen bekijken, nadat hij uit was. (Dan had ik meteen in de zaak al om een flinke korting gevraagd, aangezien zo niemand hem zou kopen) De medewerker die ik vandaag nogmaals aan de lijn kreeg geeft mij aan dit niet te hebben opgemerkt. Ik baal er nu van dat ik de medewerker niet onderbroken heb bij het poetsen, maar je verwacht immers niet dat een medewerker dit de klant niet verteld. Je hoort op de hoogte te zijn van de beschadigingen en eigenlijk zou hij deze krassen niet eens mogen bevatten,

Media Markt
    Geachte mevrouw van Gelderen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat u niet tijdens de verkoop op de hoogte bent gesteld van de genoemde krassen. Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen. Zoals besproken heb ik uw klacht voorgelegd bij Media Markt Beierlandselaan met het verzoek spoedig (uiterlijk morgen) telefonisch contact met u op te nemen en de klacht verder met u af te handelen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Gelderen,Inmiddels heb ik van mijn collega van Media Markt Beierlandselaan vernomen dat er telefonisch contact is geweest. Gezien het één en ander nog wordt onderzocht wordt er woensdag wederom contact met u opgenomen om de klacht verder in behandeling te nemen.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de uiteindelijke afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Charlottevg
    Nadat de heer Edwin Kuiper en ik elkaar een aantal keer mis zijn gelopen, hebben we elkaar vandaag eindelijk te pakken gekregen.
    Er is besloten mij een cadeaubon ter waarde van €50 aan te bieden. Deze oplossing zorgt ervoor dat het nare gevoel wat ik aan deze aankoop had overgehouden weg is genomen.
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Gelderen, Bedankt voor uw reactie.Fijn om te vernemen dat u eruit bent gekomen met de vestiging. Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten op klachtenkompas.Met vriendelijke groet,
    Ik ben tevreden

Ook een klacht indienen over Media Markt?