Opgelost door Media Markt: HP laptop reparatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66730
Gebruiker
Dennisss-9
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb 06-10-2013 een HP laptop (Sleekbook 15-B177ED) gekocht bij Media Markt Groningen. De eerste paar maanden had ik nergens last van. Tot 12 maart toen de harde schijf van de laptop plotseling crashte. Een paar weken later, 22-04, gebeurde het opnieuw. Op 24-06 ging de laptop voor de derde(!) keer kapot, weer een gecrashte harde schijf. Weer naar de mediamarkt in Groningen gegaan. Werd mij verteld dat er pas iets gedaan kan worden qua creditering als het probleem geconstateerd is door de technische dienst van HP. Vandaag heb ik hem weer opgehaald, n de vooronderstelling dat ik mijn geld terug kreeg, er stond ook op de reparatiebon: "Vraag om creditering". Dit is niet het geval. Mij werd verteld dat er pas bij een vierde keer over gegaan kan worden op creditering. Ik baal er dus nogal van dat mij ineens een ander verhaal verteld wordt. Ik heb het gevoel dat zodra er geld aan te pas komt het ineens veel moeilijker wordt om een goeie oplossing te vinden.

De oplossing

Een vervangend product waarvan ik 100% zeker weet dat ik het langer dan 4 maanden zonder problemen kan gebruiken of creditering van mijn aankoop waardoor ik een wel goed werkend product kan kopen. Ik hoop dat een van deze oplossingen door Media markt zelf of HP kan worden geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Asselt, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht samen met u door te nemen, ik heb u helaas niet bereikt. Ik heb uw klacht voorgelegd aan Media Markt Groningen en heb verzocht om contact met u op te nemen om de klacht af te handelen. Zij zullen u een inhoudelijke reactie geven. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Groningen uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Dennisss-9
    Datum
    Ik heb helaas nog niets vernomen van Mediamarkt Groningen.
    Ik hoop dat dit snel gebeurt.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Asselt, Het spijt me te horen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Ik heb mijn collega's bij Media Markt Groningen nogmaals verzocht om contact met u op te nemen. Ik verneem het graag via een bericht van u als dat gebeurd is. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Dennisss-9
    Datum
    Ik heb helaas nog steeds niets gehoord van MediaMarkt Groningen. Daarbij heb ik ook niet veel vertrouwen meer dat ik überhaupt wat ga horen. Dus ik weet in ieder geval zeker dat ik geen aankopen meer ga doen bij de Media Markt als mijn klacht zo behandeld wordt.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Asselt, Zeer vervelend om te lezen dat er nog geen actie is ondernomen. Ik wil u daar onze welgemeende excuses voor aanbieden. Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact opgenomen met Media Markt Groningen. Door miscommunicatie hebben zij inderdaad nog geen contact met u opgenomen. Zij zullen dit zo spoedig mogelijk doen. Omdat u uw laptop al 3 maal ter reparatie heeft aangeboden en wij begrijpen dat dat erg vervelend is is er besloten om uw aankoopbedrag terug te geven zodat u een nieuwe laptop kunt uitzoeken, U heeft daar per mail bevestiging van ontvangen. Zodra Media Markt Groningen contact met u heeft opgenomen verneem ik graag van u of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Dennisss-9
    Datum
    Ik heb zojuist bij Mediamarkt Groningen mijn laptop ingeleverd en het geld terug gekregen.
    Ik ben blij dat er toch nog een goeie en eerlijke oplossing is gevonden voor het probleem.
    Voor mij is de klacht nu afgehandeld.
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Asselt, Goed om te horen dat uw klacht uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost door Media Markt Groningen. Naar aanleiding van dat bericht stel ik voor om de klacht af te handelen op klachtenkompas. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  8. Auteur
    Dennisss-9
    Datum
    Bij deze is de klant afgehandeld. Ik ben blij met de gevonden oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennisss-9
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen